Total Media News

Stiri - Economie
Compania ZAREA PDF Imprimare
Companii
Sâmbătă, 15 Decembrie 2012 12:31

         Compania ZAREA reprezinta expresia traditiei si experientei in producerea de vin spumant si bauturi spirtoase din Romania.

                                                      

         ASTAZI

        ZAREA S.A este unul primii jucatori din piata romaneasca de bauturi alcoolice, avand un renume de peste 60 de ani si o traditie de la 1912. In portofoliul sau se regasesc 13 branduri locale de traditie care acopera segmentele de vin spumant, vermut, bitter, brandy si bauturi spirtoase. (Nielsen DJ2012)

  • Nr. 1 pe piata de vinuri spumante
  • Nr. 1 pe piata de lichior
  • Nr. 2 pe piata de bitter
  • Nr. 3 pe piata de bauturi spirtoase cu aroma de brandy
Citeşte mai mult...
 
Ministerul Finanţelor propune continuarea programului Prima Casă în 2013 PDF Imprimare
Imobiliar
Vineri, 14 Decembrie 2012 21:23

   Ministrul de Finanţe vrea să continue programul Prima Casă şi în 2012 şi va suplimenta garanţiile cu 200 de milioane de euro. Băncile care nu vor utiliza complet plafonul de finanţare acordat pentru acest an, vor avea la dispoziţie sumele rămase pentru anul care urmează.

 

     La jumătatea acestui an nouă dintre cele 16 bănci implicate în program, adică BCR, BRD, CEC Bank, Banca Transilvania, OTP, Unicredit Ţiriac Bank, Raiffeisen Bank, Credit Agricole şi Leumi Bank au cerut sume suplimetare în valoare de 200 de milioane de euro, care putea fi folosite în cadrul finanţărilor Prima Casă, însă, doar până la sfârşitul anului în curs.

   Sumele rămase neutilizate vor fi publicate de Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii (FNGCIMM) şi minister până la jumătatea lunii ianuarie 2013.

Citeşte mai mult...
 
Succes notabil al negocierilor în domeniul schimbărilor climatice: Conferinţa Părţilor de la Doha PDF Imprimare
Mediu
Miercuri, 12 Decembrie 2012 20:52

           Protocolul de la Kyoto va continua şi pentru următorii 8 ani, au decis sâmbătă, 8 decembrie, la Doha delegaţii celor peste 190 de ţări prezente la Conferinţa Naţiunilor Unite privind Schimbările Climatice (COP 18). Începută pe 26 noiembrie şi finalizată în a doua săptămână cu un segment de negocieri la nivel înalt, conferinţa a reuşit să-şi atingă unul din obiectivele cheie.


       România, care a participat la toate cele 13 zile de negocieri prelungite din capitala Qatarului, va avea în anul 2013 un membru supleant în Comitetul de Supervizare al mecanismului Joint Implementation (JI), aflat sub Protocolul de la Kyoto.


        Continuarea Protocolului de la Kyoto (KP) va permite implementarea şi urmărirea unui set de angajamente consistente ale statelor Părţi semnatare, vizând în primul rând reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră (GES). Succesul de la Doha a fost parţial umbrit de deciziile Rusiei, Japoniei şi Noii Zeelande de a nu-şi mai asuma angajamente obligatorii de reducere a emisiilor sub KP. Pe de altă parte, Canada s-a retras din Protocol, la Durban, cu un an în urmă.

Citeşte mai mult...
 
Lama de zapada la superpret PDF Imprimare
Moto-ATV
Miercuri, 12 Decembrie 2012 15:29

              Lama de zapada la superpret. Prinde oferta pana te prinde iarna. Lama de zapada 1280 mm cu tot cu kitul de montare la pretul de 430 euro cu tva inclus.

                                                                 
             Oferta valabila in limita stocului disponibil.

Citeşte mai mult...
 
LIQUI MOLY introduce etichete modernizate pentru bidoanele de ulei PDF Imprimare
Auto
Duminică, 09 Decembrie 2012 17:51

         Uleiul  de motor german si aditivii LIQUI MOLY expert au  prezentat  noul design pentru etichetele sale pentru  bidoanele   de ulei pentru prima dată la Automechanika, cel mai mare târg comercial accesoriu auto din lume.

    Uite a fost ușor modernizat. "Etichetele sunt fata de ulei de motor", spune Peter Baumann, Marketing Manager la LIQUI MOLY.

                                           

        "Acest lucru arata acum   o  fata proaspata, dar păstrează valoarea sa de recunoaștere."Așa cum revistele  și ziarele   modernizeaza  aspectul lor din timp în timp, uneori, etichetele  primesc , de asemenea, un makeover.Cel mai important lucru este de a găsi un echilibru între schimbare și valoarea de recunoaștere.

   

Citeşte mai mult...
 


Pagina 325 din 432

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie