Marţi, 17 Decembrie 2013 20:53 |
Cine are ceva bani economisiţi şi vrea să cumpere o maşină la un preţ mai mic decât la târgurile specializate sau la anunţurile din ziare e bine să arunce o privire şi pe paginile de internet cu executări silite.
Şi cu ceva răbdare şi noroc, o maşină nu foarte rulată şi licitată până când preţul i-a scăzut cu 70% din cel evaluat, poate fi o bună achiziţie, potrivit Money.ro.
Administraţile Financiare scot la sfârşit de an la vânzare maşini la preţ de telefon mobil.
Un Wolskvagen Passat 35i se vinde cu aproape 1.400 de euro.
Pentru o Dacie veche, preţul a scăzut la 74 de euro, iar pentru un Matiz din 1996 la 203 euro.
|
Citeşte mai mult...
|
Luni, 16 Decembrie 2013 13:27 |
În ultimele luni 5 luni ale lui 2013 (iulie-noiembrie) vânzările raportate au înregistrat creșteri față de lunile similare din 2012, fapt ce face ca pentru această perioadă să consemnăm o creștere medie de 4,1% față de aceeași perioadă din 2012, din care la
autoturisme, de 7,1%.
Cu toate acestea, pe totalul celor 11 luni din 2013, avem o scădere generală a
pieței de 8,1%, din care la autoturisme de 7.2%.
Și pe plan european observăm o evoluție negativă a principalelor piețe europene pe
ansamblul celor 11 luni din 2013, astfel: Franța -6,9%, Italia -7,7%, Germania -4,9%).
În continuare, vânzările pe piața din România sunt susţinute de achiziţiile realizate
de către persoanele juridice (74% din totalul volumelor la 11 luni).
În ceea ce privește situația pe luna noiembrie, raportul este și de această dată favorabil achizițiilor realizate de către persoanele juridice care reprezintă 81% din total, în ciuda funcționării Programului “Rabla”, care în ultimele patru luni (iulie-octombrie), echilibrase într-o oarecare masură situația comparativ cu primele luni ale anului.
Parctic, în noiembrie, s-a revenit la dezechilibrul înregistrat în primele luni ale anului, când acest raport era net în favoarea persoanelor juridice (peste 80%).
|
Citeşte mai mult...
|
|
Miercuri, 11 Decembrie 2013 21:43 |
Odată cu ultima reclamă,
“The Epic Split”
Volvo Trucks demonstrează că o abordare neconvenţională de marketing B2B funcţionează.
Reclama s-a răspândit în toată lumea şi este deja, după doar patru săptămâni, cea mai vizionată reclamă auto din istoria Youtube.
Încă de la lansarea "The Epic Split" pe canalul Youtube în data de 14 noiembrie 2013, reclama a acumulat peste 59 milioane de vizualizări. S-a răspândit pe reţelele sociale şi canalele de ştiri, fiind subiectul a mii de discuţii şi chiar devenind un fenomen în sine, imspirând crearea a numeroase reinterpretări proprii, atât din partea publicului, cât şi a celebrităţilor.
"Reacţia a fost copleşitoare. Sigur, speram să aibă success, dar nu ne-am aşteptat să fie atât de mare sau să se întâmple atât de repede. Până la urmă, "The Epic Split" este o reclamă pentru autocamioane, spune Per Nilsson, Director PR Volvo Trucks.
Succes în cifre "The Epic Split" nu a devenit doar reclama auto cea mai vizionată pe Youtube vreodată. Rezultatele, după primele patru săptămâni pot fi măsurate în cifre pe mai multe paliere. "The Epic Split"şi povestea din spatele acestui film au obţinut:
|
Citeşte mai mult...
|
Luni, 09 Decembrie 2013 11:45 |
STATUL ROMÂN JEFUIEŞTE TRANSPORTATORII ROMÂNI PRIN INTERMEDIUL MINISTERULUI TRANSPORTURILOR !
Semnalăm îngrijorarea asociaţiei noastre faţă de actualele practici legislative din domeniul transporturilor rutiere, prin care transportatorii români sunt, din nou, discriminaţi acasă.
Trebuie ştiut că NU EXISTĂ PLĂCUŢE ÎN NICI UN ALT STAT MEMBRU UE !
Trebuie ştiut că NU A FOST CONTROLAT ŞI NICI AMENDAT VREUN TRANSPORTATOR ROMÂN ÎN UE PENTRU LIPSA PLĂCUŢEI !
Trebuie ştiut că toate vehiculele au din fabricaţie plăcuţe montate de producători! Doar că pentru autorităţile din România sunt bune doar plăcuţele inventate în România, bazate pe măsurătorile RAR, fabricanţii nefiind credibili !
Trebuie ştiut faptul că ROMÂNIA ESTE ÎNCĂ STAT MEMBRU AL UNIUNII EUROPENE !
Trebuie ştiut faptul că ceea ce face MINISTERUL TRANSPORTURILOR este o invenţie Românească 110%:
|
Citeşte mai mult...
|
|