Total Media News

Auto
Toyota este lider in industrie cu cel mai scazut nivel de emisii de CO2 din Europa PDF Imprimare
Vineri, 06 Ianuarie 2012 12:45
  

         Toyota Motor Europe (TME) a fost  confirmat ca lider in industrie cu cel mai scazut nivel de emisii de CO2 ,  conform  raportului pe 2010 publicat recent de catre  Comisia Europeana si Agentia Europeana pentru Mediu.

 

 

                           

Nivelul mediu de emisii CO2  pentru vehiculele comercializate de TME a fost de 112.2g/km (atat pentru vehiculele Toyota cat si pentru cele Lexus) , cu mult sub media industriei, care este de  140 g/km si cu 16 g/km sub standardul de 128.35 g/km impus  TME de catre Comisie.

         Aceste rezultate recente fac parte din strategia Comisiei de a reduce emisiile de CO2.   Fiind primul document doveditor in acest sens, rezultatele pe 2010 si 2011 vor fi folosite ca indicatori  necesari industriei auto pentru a determina distanta fata de obiectivul impus pentru 2012.  Conform legislatiei in vigoare, raportul pe 2010 ia in calcul  65% din vehiculele cu cel mai mic nivel de emisii din flota comercializata de fiecare producator.

         Obiectivul  TME de 128,35g/km a fost stabilit pe baza inmatricularilor de masini noi Toyota si Lexus inregistrate pe parcursul anului 2010 in statele membre ale Uniunii Europene. Conform metodelor de calcul prevazute pentru 2015, care iau in considerare  100% din flota comercializata, nivelul mediu de emisii pentru TME a fost de  129 g/km, cu doar 0.7 g/km peste obiectivul companiei si deja sub obiectivul fixat de Comisia Europeana pentru industria auto, anume de 130g/km, pentru 100% din flota comercializata.

         Rezultatele recente confirma pozitia de lider ocupata de Toyota in ceea ce priveste protectia mediului, dar valideaza si strategia pe termen lung a companiei, privind mobilitatea sustenabila, concretizata prin productia si vanzarea in masa a vehiculelor cu tehnologie hibrid integrala. Lansat pentru prima data in 1997 in Japonia (si in 2000 in Europa), Toyota Prius a fost primul vehicul hibrid produs in masa, devenit rapid un simbol in industrie. In acest an, modelului Prius i se vor alatura Prius + si Prius Plug-in Hybrid.

         Vanzarile cumulate de vehicule hibrid Toyota si Lexus au depasit 3,5 milioane de unitati la nivel global in 2011, cifra ce va creste odata cu extinderea gamei de vehicule hibrid. In Europa,  peste 10% din vehiculele Toyota si Lexus comercializate au fost vehicule hibrid. Pentru prima data, Toyota va introduce tehnologia hibrid si in segmentul B, prin lansarea in acest an a noului Yaris hybrid. De asemenea, noul model Lexus GS 450h, prezentat in premiera la Salonul Auto de la Frankfurt,  va fi disponibil tot incepand cu acest an. 

         Toyota considera ca tehnologia hibrid reprezinta una din cele mai eficiente si practice modalitati de a reduce nivelul de emisii, cu rezultate semnificative pe termen scurt si mediu. Compania realizeaza imbunatatiri continue prin reducerea greutatii bateriei  si cresterea eficientei tehnologiei Hybrid Synergy Drive.

         Toyota dezvolta de asemenea alte tehnologii, marturie stand conceptele prezentate la Salonul Auto de la Tokyo – conceptul ultra-compact si usor FT-EV III, destinat calatoriilor scurte in oras si sedanul  ce functioneaza cu tehologia bazata pe celula de hydrogen, FCV-R.

Sursa: Decizia Comisiei Europene care confirma aceste rezultate poate fi gasita aici: http://eurlex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:343:0097:0104:EN:PDF

Tabel 1 – Emisii medii CO2 pt 65% din flota (cf cerintelor din 2010) (1)

Numele producatorului

Nivel mediu emisii Co2 (65%)

Numar de inmatriculari

Obiectiv de emisii

Toyota Motor Europe NV/SA

112.241

564,633

128.349

FIAT Group Automobiles S.p.A.

115.285

975,822

119.240

Automobiles Citroën

118.764

815,936

127.361

Automobiles Peugeot

119.208

974,248

127.704

Renault

120.700

1,125,141

127.045

Hyundai Motor Europe GmBH

120.858

325,603

126.725

Ford-Werke GmbH

121.128

1,076,887

126.226

Volkswagen AG

125.987

1,469,419

130.715

Adam Opel AG

126.920

935,499

130.483

SKODA auto a.s.

127.869

420,718

127.225

Bayerische Motoren Werke AG

129.253

640,021

137.409

Nissan International SA

132.131

389,818

128.875

Audi AG

133.883

589,855

140.365

Daimler AG, Stuttgart

137.762

646,067

137.323

Tabel 2 – Emisii medii CO2 pt 100% din flota (cf cerintelor din 2015 ) (1)

Numele producatorului

Nivel mediu de emisii de CO2 (100%)

Numar de inmatriculari

Obiectiv de emisii

FIAT Group Automobiles S.p.A.

125.013

975,822

119.240

Toyota Motor Europe NV/SA

129.056

564,633

128.349

Automobiles Peugeot

131.021

974,248

127.704

Automobiles Citroën

131.418

815,936

127.361

Renault

133.824

1,125,141

127.045

Hyundai Motor Europe GmBH

134.244

325,603

126.725

Ford-Werke GmbH

136.552

1,076,887

126.226

SKODA auto a.s.

139.193

420,718

127.225

Adam Opel AG

139.529

935,499

130.483

Volkswagen AG

140.352

1,469,419

130.715

Bayerische Motoren Werke AG

146.355

640,021

137.409

Nissan International SA

147.197

389,818

128.875

Audi AG

151.832

589,855

140.365

Daimler AG, Stuttgart

160.166

646,067

137.323

 

 

 

 

Pentru mai multe informatii despre gama Toyota in Romania va rugam accesati www.toyota.ro

 
Dacia este gata sa isi extinda line-up-în 2012 cu lansarea Lodgy PDF Imprimare
Joi, 05 Ianuarie 2012 13:21

Dacia este gata sa isi extinda line-up-în 2012 cu lansarea Lodgy, un MPV care va fi disponibil fie cu cinci sau şapte locuri veritabile.

 

 

   Lodgy  se   va livra   sub  semnul    unui  amestec  al   brand-ului semnul distinctiv ,al spaţiului   in  cabină deosebit şi o gamă de caracteristici esenţiale adaptate pentru a răspunde cerinţelor specifice ale clienţilor Dacia.

    Familiile  care caută un vehicul versatil pentru un preţ de  convenabil ,va   avea  acum posibilitatea de a achiziţiona un nou MPV complet, cu o garantie de trei ani.

 

                                               

 

          In addition to its generous proportions, Lodgy features the usual Dacia cues, including plenty of cabin space, robustness and functional design. Its side view points to its roomy interior, even for passengers sitting in the third-row seats, as well as its appreciably-sized large boot, within a total length of just 4.5 metres.Its name, Lodgy, is redolent of the English word ‘lodge’ and refers directly to the model’s chief characteristic which is its ability to comfortably accommodate a family and its luggage.

    Dacia Lodgy will be introduced at the Geneva Motor Show, Switzerland, in March 2012.

 


Dacia, a growing brandIn the eight years since its relaunch with the introduction of Logan in 2004, the Dacia, which belongs to the Renault Group, has become an established player in the automotive world. As pioneer of the ‘smart buy’ approach, Dacia lost no time winning over the confidence of its customers thanks to its clear values: 1. Generosity, which can be seen through its market leading cabin size for its price,
2. Simplicity, thanks to equipment specifications focused on the essential,
3. Reliability, thanks to technical solutions proven on other Renault Group vehicles.The range currently includes three cornerstone models:- Logan: three-volume saloon, estate (MCV), van and pick-up versions,
- Sandero: two-volume saloon and baroudeur (Stepway) versions,
- Duster: an SUV, with 4x2 or 4x4 transmission

 
Un nou director general Volvo Romania PDF Imprimare
Vineri, 30 Decembrie 2011 23:30
 
Dupa 5 ani petrecuţi la conducerea companiei Volvo Romania, Christian Coolsaet preia funcţia de Director Commercial Trucks pentru Germania, Austria şi Elveţia din cadrul Volvo Trucks Region Central Europe. Noul Director General, Sigurd Wandel, va prelua noua funcţie la 1 februarie 2012.
            
                               
Înainte de sosirea în România, în decembrie 2006, Christian Coolsaet, a fost la conducerea reprezentanţei Volvo Trucks din Ucraina, iar anterior a ocupat diverse funcţii operaţionale în cadrul diviziei Volvo Buses, atât pentru Europa de Est, cât şi pentru Africa şi Orientul Mijlociu.

 „Pe perioada şederii mele in România, ciclul economic a fost ca un carusel, de la un nivel înalt, pe care nimeni nu şi l-ar fi imaginat, la unul foarte scăzut. Dar, drumul de atunci şi până acum a fost fantastic: plin de realizări notabile şi experienţe valoroase: am analizat cu cea mai mare atenţie, am luat decizii îndrăzneţe şi am fost fermi în implementare. Iar astăzi Volvo Romania este o referinţă indiscutabilă pentru excelenţă operaţională în toate disciplinele. Este o mare plăcere să lucrezi zi de zi la Volvo Romania şi să faci parte din această echipă", a declarat Christian Coolsaet, la încheierea misiunii sale în România. 

Noul director, Sigurd Wandel, care va prelua conducerea începând cu data de 1 februarie 2012,  lucrează în cadrul companiei Volvo Trucks din anul 2000, iar în ultimii cinci ani a ocupat funcţia de Director de dezvoltare a reţelei Volvo Trucks pentru regiunea de Est. De asemenea, are o experienţă bogată privind pieţele din Asia, având atribuţii suplimentare ca preşedinte al Consiliului de Administraţie pentru ţările din Asia Centrală.

„Este atât o onoare, cât şi o provocare să preiau operaţiunea Volvo Trucks în România. Aştept cu nerăbdare să iau contact cu particularităţile pieţei de transport din România şi să-i întâlnesc pe cei care ne-au ales drept partneri, şi anume clientii noştri. Alături de o organizaţie performantă, vom continua eforturile de a fi cât mai aproape de clienţi şi de a le îndeplini cerinţele. Dezvoltarea reţelei de service şi creşterea satisfacţiei clienţilor noştri sunt cele mai importante ingrediente ale strategiei noastre", a declarat Sigurd Wandel, noul director general, Volvo Romania.






**** sursa  : VOLVO Romania

 
Audi accelereaza ritmul din nou în 2012: va creea 1.200 joburi si doreste noi investitii PDF Imprimare
Marţi, 27 Decembrie 2011 16:43

Audi accelereaza  ritmul din nou în 2012:   va  creea   1.200 de noi locuri de muncă şi  prevede un program  de investiţii noi

 

 

     Forţa de muncă va continua să crească atât în ​​Germania cât şi la nivel internaţional.


     Audi Group intenţionează să cheltuiasca  13 miliarde € pe proprietati, fabrici şi echipamente până în 2016 Audi investeşte masiv în viitorul său şi, ca în acest an, intentioneaza sa recruteze circa 1.200 de specialişti în 2012.

  Începând cu 2012 pana in 2016 Grupul Audi intenţionează să investească un total de € 13 miliarde de euro, în principal în noi produse şi tehnologii şi în extinderea site-urile sale.

  Aproape 8 miliarde € din această sumă va fi alocată pentru locaţiile german de la Ingolstadt si Neckarsulm.    

  Thomas Sigi, membru al consiliului de administraţie pentru resurse umane de la AUDI AG, a declarat: " Scopul de a obţine o creştere economică puternică la nivel internaţional şi să stimuleze construcţia noastre uşoare şi zone electrice de mobilitate de expertiză, în special. De aceea, vom face  angajari  de oameni  şi sunt de planificari  să angajeze 1200 experti anul viitor. "

 

 

                  

   More people than ever before – a total of 3,500 - joined Audi in 2011. Audi had been planning to recruit 1,200 experts for its German locations but actually gave jobs to over 1,300 in Germany. Audi also gave permanent contracts to more than 400 temporary workers. And once again, over 700 apprentices commenced vocational training at Ingolstadt and Neckarsulm. The workforce was also increased at the international locations: over 1,400 new employees started work at Györ in 2011, and 270 at Brussels. 

To cover its need for skilled employees over the next few years, the Company and the employees’ elected representatives have agreed to offer permanent employment contracts to apprentices, students from vocational training academies and participants of the StEP program (Study and Experience in Practice) after they complete their courses. Meanwhile Audi is developing an all-encompassing program for the promotion and development of its own junior employees over and above their narrower vocational training. “We enable our apprentices to gain experience abroad very early on, for example,” explained Sigi.

The Audi Group is planning to invest € 13.0 billion in property, plant and equipment from 2012 through 2016, making this the biggest investment program in the Company’s history. “To maintain our profitable growth, we will step up investment spending on new products,” said Axel Strotbek, Member of the Board of Management for Finance and Organization at AUDI AG. “The Audi Group plans to invest over € 2 billion annually in new products and technologies.” In total, more than € 10.5 billion is to be spent on the development of new models and on technologies of the future such as electric or hybrid drive.

The carmaker will also continue to invest substantial amounts in its factories. For example, a body shop, paint shop and press shop are to be added to the existing engine line and vehicle assembly line at the Győr plant by 2013. The investment program focuses primarily on the German locations. “From 2012 through 2016 we are planning to invest almost € 8 billion in Ingolstadt and Neckarsulm, because these domestic sites and their employees are the foundation on which our international success story is based,” emphasized Strotbek.

Next year, Audi is bringing various thrilling new models onto the market: The thoroughly efficient A8 hybrid takes to the road in 2012. It will be one of the lightest sedan models in its category and be able to drive up to three kilometers at a constant 60 km/h in purely electric mode. The brand will also be unveiling the new A3. The new A3 generation will redefine the benchmark for connectivity between a car and its environment, for example. In addition, Audi has some new sporty highlights in store. As well as the S6, S7 and S8 already showcased at the Frankfurt Motor Show and the A6 allroad quattro, at the end of 2012 Audi will become the first premium manufacturer to bring an all-electric sports car onto the market in a small series – the Audi R8 e-tron.

 

 
Toyota si Lexus se afla in topul preferintelor clientilor de flote PDF Imprimare
Marţi, 20 Decembrie 2011 20:20

            Toyota si Lexus obtin performante peste asteptari in randul managerilor de flote din Marea Britanie, cu cele mai bune scoruri in categorii cheie, coform studiului Sewells privind atitudinea si preferintele managerilor de flote.

                        Editia din 2011 a Studiului privind atitudinea si preferintele managerilor de flote, realizat de compania de cercetare specializata in sectorul auto Sewells din Marea Britanie, arata ca “fiabillitatea si calitatea”, precum si “serviciile post vanzare, mentenanta si costurile de reparatie” sunt cele mai importante criterii de alegere a unui vehicul  pentru un manager de flote. 

 

     

Studiul arata ca, in categoriile amintite, Toyota exceleaza, obtinand scorurile cele mai inalte  pentru servicii post vanzare si aprecieri foarte bune in ceea ce priveste calitatea si fiabilitatea vehiculelor.

 Lexus a primit un scor similar in categoria vehiculelor premium.

Rezultatele acestui studiu vin sa confirme angajamentul marcilor Toyota si Lexus de a raspunde cat mai bine nevoilor clientilor sai si a oferi o gama cat mai variata de modele, adaptata acestor nevoi.

Johan Verbois, General Manager Toyota si Lexus Fleet & Remarketing, a declarat: “Suntem incantati de rezultatele obtinute in urma studiului realizat de catre Sewells in Marea Britanie. Suntem multumiti de faptul ca eforturile noastre sunt recunoscute de cei care iau decizii in industrie. In ultimii ani am facut investitii suplimentare in Europa, avand in vedere ca sectorul de flote este o tinta majora pentru noi in 2012 si in anii ce vor urma. Vom continua sa depunem eforturi sustinute pentru a ne asigura ca vehiculele Toyota si Lexus raspund nevoilor clientilor nostri, oferind atat servicii de calitate, cat si produse inovative.

 


Pagina 133 din 138

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Auto