Joi, 24 Aprilie 2014 10:27 |
Publicitatea se ocupă cu promovarea bunurilor, serviciilor, companiilor și ideilor, de cele mai multe ori prin mesaje plătite.
Scopul direct ale acestor mesaje este stimularea dorințelor clienților potențiali, și formarea asociațiilor pozitive în legătură cu produsul sau compania promovată, scop care este atins prin folosința metodelor de manipulare psihologică mai mult sau mai puțin subtile.
Vânzătorii văd reclama ca o parte constituentă a strategiei generice de promovare a acestora. Alte componente ale promovării suntmărcile, relațiile publice, vânzările personale și promovarea de vânzări.
Istoria publicității
3000 - 500 î.e.n. Firma interioară, una dintre primele forme de publicitate, era de obicei un semn, pictat foarte atrăgător pe peretele unei clădiri. Cele mai vechi semne au fost descoperite în ruinele Babilonului, Romei Antice și ale orașului Pompei. 500 de ani mai târziu, comercianții egipteni amplasau de-a lungul drumurilor publice bucăți de stâncă în care erau sculptate diverse mesaje în scopul informării călătorilor în legătură cu produsele sau serviciile oferite. În perioada anilor 500 î.e.n., în vechea Romă, mesajele erau pictate pe pereți în scopul promovării jocurilor publice, afacerilor locale sau pentru a chema alegătorii la vot.
|
Citeşte mai mult...
|
|
Duminică, 06 Aprilie 2014 14:33 |
Camera Deputatilor a adoptat tacit, marti, o propunere legislativa care prevede ca taxa pentru serviciul public de radiodifuziune si televiziune va fi platita de abonatii care au optat pentru aceste servicii.
In prezent, taxa este colectata prin intermediul furnizorului de energie electrica.Initiatorii proiectului, 19 parlamentari PPDD, considera ca actuala lege impune celor care au contract cu un distribuitor de programe dubla taxare radio-tv, prin intermediul facturii de energie electrica si prin contractul cu un operator cablu TV.Acestia sustin ca cetatenii au dreptul sa-si aleaga liber sursa de informare si orice cetatean care detine aparate dispozitive radio-tv poate sa doreasca sau nu serviciile SRR sau SRTV si nu i se poate bloca accesul liber la informare prin conditionarea mentinerii unei stari contractuale obligatorii cu SRR sau SRTT, scrie Mediafax.
|
Citeşte mai mult...
|
Miercuri, 19 Martie 2014 21:41 |
LPF a vândut drepturile TV ale Ligii 1 pentru următorii 5 ani către Intel Sky Broadcasting LTD.
La câteva ore după anunţ, Arpad Paszkany a declarat că meciurile de fotbal vor fi transmise de către canalele de televiziune LOOK TV şi Transilvania L!VE.
"Voi vinde canalele mele de televiziune pentru că ei au nevoie să descarce drepturile de televizare. Nu vor mai fi posturile mele, vor fi ale dânşilor. Banii respectivi nu reprezintă un efort financiar pentru ei", a spus Arpad PaszkanyAceste canale au fost vândute de Paszkany către Intel Sky Broadcasting LTD. Anunţul a fost făcut pe site-ul citynews.ro: "La doar 2 ani de la debutul pe piaţa media, LOOK TV şi Transilvania LIVE trec într-o nouă etapă de dezvoltare prin achiziţionarea lor de către Intel Sky Broadcasting LTD.
|
Citeşte mai mult...
|
Luni, 24 Februarie 2014 22:49 |
Compania Editura Evenimentul si Capital a introdus, la Tribunalul Bucuresti, pe data de 14 februarie, o cerere de intrare in insolventa.
Compania editeaza publicatiile Evenimentul Zilei si Capital. Instanta ar putea admite intrarea in insolventa a societatii in data de 26 februarie, potrivit datelor de pe site-ul Tribunalului.In 2010, dupa preluarea celor doua publicatii de la grupul elvetian Ringier, Bobby Paunescu anunta ca intentioneaza sa investeasca 11 milioane de euro pentru dezvoltarea lor si a televiziunii de stiri Vox News.
Familia Paunescu mai detine acum doar 5% din companie, principalul actionar fiind Dan Andronic, cu o detinere de 90%, potrivit datelor de la Registrul Comertului."Saptamana trecuta am facut un efort financiar si am achitat aproximativ 2.000.000 de lei, impozite catre bugetul de stat", a declarat Virgil Munteanu, director executiv Editura Evenimentul si Capital, citat de sursazilei.ro.
|
Citeşte mai mult...
|
Miercuri, 15 Ianuarie 2014 16:15 |
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a decis, luni, să acorde o licenţă audiovizuală pentru VP TV, o televiziune regională, care va fi lansată până în luna iunie şi va emite în Bucureşti şi în localităţi din judeţul Ilfov, după cum au declarat, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii postului.
CNA a analizat, în şedinţa de luni, o solicitare a societăţii Prontos Serv SRL din Ploieşti de acordare a unei licenţe audiovizuale pentru lansarea VP TV, o televiziune cu zona de difuzare regională: Bucureşti şi judeţul Ilfov.
"Pentru" acordarea acestei licenţe au votat Florin Gabrea, Narcisa Iorga, Valentin Jucan, Viorel Vaseil Buda, Laura Georgescu, Christian Mititelu, Răsvan Popescu şi Cristina Trepcea, în timp ce "împotrivă" au votat Radu Călin Cristea şi Monica Gubernat.
|
Citeşte mai mult...
|
|
|
|
|
Pagina 6 din 19 |