Total Media News

De ce renunta strainii la Pro TV si Prima PDF Imprimare
Miercuri, 08 Ianuarie 2014 13:28
Index articol
De ce renunta strainii la Pro TV si Prima
Pagina 2
Toate paginile

           Televiziunile din Romania sunt scoase la vanzare pe banda rulanta, in ciuda faptului ca atrag cel mai mare buget din piata de publicitate.

                     

     Dupa Prima TV, pe lista posturilor disponibile a ajuns si canalul cu cea mai mare audienta, Pro TV.

   Ce ii determina pe actionarii straini sa renunte la operatiunile locale?

   Pentru a avea un tablou complet al situatiei, am solicitat opiniile unor jucatori din piata, precum si ale unor specialisti media.

"Romania este o piata superconcurentiala si este foarte greu sa gasesti un manager la fel de bun caAdrian Sarbu", spune Sebastian Ghita, proprietarul Romania TV cu privire la motivele vanzarii Pro TV. Potrivit acestuia, operatiunile din Romania ale CME ar fi greu de redresat fara un management adecvat. Intrebat daca este interesat de achizitia posturilor de radio Pro FM si Info Pro, ce ar urma sa fie de asemenea scoase la vanzare, Sebastian Ghita a spus ca nu are o astfel de initiativa. 

Viorel Micula, proprietar al postului de televiziune National TV, apreciaza la randul sau ca intr-un context economic dificil, nici veniturile din media nu au cum sa fie satisfacatoare pentru unele companii care au anumite targeturi. "Din pacate, multe firme straine se retrag din Romania. Guvernul ar trebui sa faca ceva pentru a incuraja investitiile straine", adauga Viorel Micula. 



 

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Media-Publicitate De ce renunta strainii la Pro TV si Prima