Total Media News

Marketingul viral – success extraordinar pentru Volvo Trucks PDF Imprimare
Miercuri, 11 Decembrie 2013 21:43
Index articol
Marketingul viral – success extraordinar pentru Volvo Trucks
Pagina 2
Toate paginile
                                              Odată cu ultima reclamă,
            “The Epic Split”    
          Volvo Trucks demonstrează că o abordare neconvenţională de marketing B2B funcţionează.
                                   
    Reclama s-a răspândit în toată lumea şi este deja, după doar patru săptămâni, cea mai vizionată reclamă auto din istoria Youtube.

Încă de la lansarea "The Epic Split" pe canalul Youtube  în data de 14 noiembrie 2013, reclama a acumulat peste 59 milioane de vizualizări. S-a răspândit pe reţelele sociale şi canalele de ştiri, fiind subiectul a mii de discuţii şi chiar devenind un fenomen în sine, imspirând crearea a numeroase reinterpretări proprii, atât din partea publicului, cât şi a celebrităţilor.

"Reacţia a fost copleşitoare. Sigur, speram să aibă success, dar nu ne-am aşteptat să fie atât de mare sau să se întâmple atât de repede. Până la urmă, "The Epic Split" este o reclamă pentru autocamioane, spune Per Nilsson, Director PR Volvo Trucks.

Succes în cifre
"The Epic Split" nu a devenit doar reclama auto cea mai vizionată pe Youtube vreodată. Rezultatele, după primele patru săptămâni pot fi măsurate în cifre pe mai multe paliere. "The Epic Split"şi povestea din spatele acestui film au obţinut:



 

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Auto Marketingul viral – success extraordinar pentru Volvo Trucks