Total Media News

Cum lucreaza publicitatea agresiva. Nike vs Adidas PDF Imprimare
Luni, 12 August 2013 11:49
Index articol
Cum lucreaza publicitatea agresiva. Nike vs Adidas
Pagina 2
Toate paginile

                 Bayern Munchen şi Real Madrid sunt doi coloşi sponsorizaţi tehnic de Adidas.

       

     Lui Nike nu îi place situaţia, după cum nu se împacă nici cu realitatea mondialelor, acolo unde sponsor oficial este tot Adidas.

     Dacă la turneele finale Nike e forţată să bage bani grei în publicităţi alternative, în cazul coloşilor de mai sus a decis să-i lovească cu propriile arme.

    Altfel spus, prin intermediul propriilor jucători care au contract individual cu Nike.

    Aşa se face că după ce Gotze a venit la prezentarea oficială de la Bayern “accidental” îmbrăcat cu un tricou pe care scria Nike şi Isco s-a îmbrăcat la fel atunci când s-a dus să fie prezentat la noua sa echipă, Real Madrid!

    Războiul publicitarilor nu e nou deloc. Primul caz celebru este cel al lui Johann Cruijff, cel care a jucat la o ediţie de mondiale cu tricou Adidas însă cu două dungi în loc de celebrele trei doar pentru că avea contract personal cu Puma!

 

                            Mario Götze's Nike fashion faux-pas at Bayern Munich unveiling - video



 

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Media-Publicitate Cum lucreaza publicitatea agresiva. Nike vs Adidas