Analiza :
De ce obiectele semnate de Bouchard, Cîrstea şi Niculescu sunt mult mai căutate decât cele ale Simonei Halep pe site-urile de profil care comercializează suveniruri ?
Performanţele sportive ale constănţencei depăşesc cu mult modul în care sunt valorificare pe piaţă de echipa sa managerială. Bogdan Naumovici a comentat pentru ProSport capitolul deficitar al constănţencei
Simona Halep, a treia jucătoare de tenis a lumii, stă în continuare foarte prost la capitalizarea imaginii, iar nevalorificarea profesionistă a potenţialului de marketing se observă cel mai bine în mediul online.
Deşi are toate atuurile pentru a deveni un brand important la nivel internaţional (este în plină ascensiune, tânără, drăguţă, vorbeşte bine, joacă un tenis generos şi spectaculos), românca de 22 de ani are o cotă foarte scăzută la suvenirurile cu autograful său vândute pe Internet. Pe marile platforme mondiale (ebay, amazon, memofx, memorabilia), unde fotografiile şi mingile semnate de Serena Williams, Şarapova, Nadal sau Federer se vând cu sute şi chiar mii de dolari, se găseşte în prezent o singură fotografie cu autograful celei de-a treia jucătoare a lumii, care poate fi achiziţionată de la un vânzător din Germania cu doar 13,47 dolari.
Este o „ofertă“ derizorie, care spune multe despre preocuparea (sau, mai bine spus, lipsa de preocupare) pentru imagine şi publicitate în străinătate.
|