2.1 |
A A1 |
13+000-115+000 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol; vizibilitate redusa |
Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca AA1 sa fie inchisa circulatiei rutiere pentru asigurarea sigurantei participantilor la trafic. |
2.2 |
A A2 |
9+500-64+000 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol |
vizibilitate redusa Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca AA2 sa fie inchisa circulatiei rutiere pentru asigurarea sigurantei participantilor la trafic. |
2.3 |
DN 1D |
0+000-42+080 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol |
Fenomene meteo nefavorabile, precipitatii abundente, viscol la sol (80-90 km/h) IPJ Ialomita, IPJ Prahova, impreuna cu DRDP Bucuresti au decis inchiderea circulatiei rutiere pe DN1D km 0+000 - 42+080. Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu 4 autoutilaje (1 buldoexcavator, 1 vola, 1 ATB, 1 autofreza). |
2.4 |
DN 2 |
17+700-104+800 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol, IJP Ialomita, IPJ Ilfov, IPJ Buzau impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2 km 17+700 - 104+800.Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu utilajele din dotare. |
2.5 |
DN 2 (Pod Maracineni - Focsani) |
115+100-180+430 |
- |
Viscol puternic, vizibilitate redusa, zapada abundenta |
Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa.Pentru redarea sectorului de drum circulatiei rutiere se actioneaza cu utilajele din dotare. |
2.6 |
DN 21 (DRAJNA - CALARASI) |
105+000-130+000 |
DRAJNA NOUA (CL)-CALARASI (CL) |
Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h.Vizibilitate 0. |
Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB. |
2.7 |
DN 22 |
2+800 -30+000 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol, IJP Buzau, impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN22 km 2+800 - 30+000.Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu 4 autoutilaje (2 ATB, 2 vola). |
2.8 |
DN 22A (CIUCUROVA - LIMITA JUDETE) |
32+500-64+700 |
CIUCUROVA (TL)-SARAIU (CT) |
Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km./h. Vizibilitate 0. |
Ca urmare a vremii nefavorabile s-a luat masura inchiderii acestui sector de drum. Se actioneaza cu 4 autoutilaje : 2 Unimoguri si 2 ATB-uri. Circulatia este inchisa din data de 26.01.2012 de la ora 00:00. |
2.9 |
DN 22A (LIMITA JUDETE - SARAIU) |
64+700-69+800 |
SARAIU (CT)-TOPOLOG (TL) |
Viscol la sol, vizibilitate 0. |
Se actioneaza cu 1 ATB cu lama si raspanditor. |
2.10 |
DN 23B |
0+000-21+000 |
MAICANESTI (VN)-CODRESTI (VN) |
Imposibilitatea de a actiona din cauza viscolului |
Zona este semnalizata corespunzator. Utilajele vor circula in vederea restabilirii circulatiei imediat ce viscolul va inceta. |
2.11 |
DN 24D |
9+140-84+740 |
VARLEZI (GL)-GALATI (GL) |
Depuneri abundente de zapada viscolita. |
Zona semnalizata corespunzator. In momentul de fata se actioneaza pentru redeschiderea circulatiei cu doua autoutilaje dotate cu lama si raspanditor si doua incarcatoare. |
2.12 |
DN 2B |
8+800-38+731 |
- |
Deteriorarea conditiilor meteoreologice, viscol la sol, precipitatii adundente;vizibilitate redusa |
Ca urmare a fenomenelor meteorologice nefavorabile, precipitatiilor abundente impreuna cu viscol la sol asociate cu suluri de zapada pe carosabil, s-a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2B km 8+800 - 38+751.Pentru redarea circulatiei se actioneaza cu utilajele din dotare. |
2.13 |
DN 2C |
0+000-48+000 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol, IJP Buzau, impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2C km 0+000 - 486+000.Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu 2 autoutilaje (1 ATB, 1 vola). |
2.14 |
DN 2N |
17+000-53+000 |
DUMBRAVENI (VN)-JITIA (VN) |
Imposibilitatea de a actiona din cauza viscolului |
Zona este semnalizata corespunzator. Utilajele vor actiona in vederea restabilirii circulatiei imediat ce viscolul va inceta. |
2.15 |
DN 3 (STEFANESTI - BAC OSTROV) |
50+000-127+000 |
STEFANESTI (CL)-CALARASI (CL) |
Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h, vizibilitate 0. |
Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB. |
2.16 |
DN 31 |
32+000-62+420 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa |
Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa. |
2.17 |
DN 31 (CALARASI - MANASTIREA) |
0+000-31+000 |
CALARASI (CL)-MANASTIREA (CL) |
Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h. Vizibilitate 0. |
Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB. |
2.18 |
DN 3A (LEHLIU GARA - FETESTI) |
0+000-67+000 |
LEHLIU-GARA (CL)-FETESTI (IL) |
Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h.Vizibilitate 0. |
Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB. |
2.19 |
DN 3B (CALARASI - FETESTI) |
0+000-66+000 |
CALARASI (CL)-FETESTI (IL) |
viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h. Vizibilitate 0 |
Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 2 ATB-uri. |
2.20 |
DN 4 |
12+230-63+000 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa |
Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa. |
2.21 |
DN 41 |
0+000-64+080 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile, precipitatii abundente, viscol la sol |
Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa. |
2.22 |
DN 5 |
10+300-64+884 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa |
Ca urmare a fenomenelor meteorologice nefavorabile, precipitatiilor abundente impreuna cu viscol la sol asociate cu suluri de zapada pe carosabil, s-a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN5 km 10+300 - 64+884.Pentru redarea circulatiei se actioneaza cu utilajele din dotare. |
2.23 |
DN 5B |
3+200-39+600 |
- |
Vizibilitate redusa din cauza viscolului; precipitatii abundente;vizibilitate redusa |
Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca DN5B sa fie inchisa circulatiei rutiere pentru asigurarea sigurantei participantilor la trafic. |
2.24 |
DN 66A (Campul lui Neag-Valea Cernei) |
47+000-88+000 |
CAMPU LUI NEAG (HD)- |
|
Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011, aceasta portiune de drum fiind incadrata in nivelul IV de viabilitate, incepand cu 1 Noiembrie 2011 circulatia pe acest sector este inchisa, deszapezirea efectuandu-se numai in cazuri exceptionale, cand sunt puse in pericol vieti omenesti. Conducatorii auto sunt rugati sa respecte restrictia de circulatie si semnalizarea rutiera temporara. |
2.25 |
DN 67C |
67+400-79+200 |
VALCEA (AB)-SUGAG (AB) |
Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapeziri drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011, acest sector de drum este incadrat in nivelul IV de viabilitate. |
Sector de drum este inchis in perioada de iarna de la 01.11.2011, urmand ca deschiderea sa se faca in functie de conditiile meteo. |
2.26 |
DN 67C (Novaci(GJ) - Sugag(AB)) |
34+800-67+400 |
- |
Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011 , acest sector de drum este incadrat in nivelul IV de viabilitate. |
Sectorul de drum este inchis in perioada de iarna de la 01.11.2011, urmand ca deschiderea sa se faca in functie de conditiile meteo. |
2.27 |
DN 7 |
119+230-156+775 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa |
Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa. |
2.28 |
DN 73 |
54+050-92+000 |
- |
Fenomene meteo nefavorabile;precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa |
Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa. |
2.29 |
DN 73D |
48+000-49+000 |
- |
Viscol la sol, vizibilitate redusa, precipitatii abundente |
Ca urmare a fenomenelor meteorologice nefavorabile, precipitatiilor abundente impreuna cu viscol la sol asociate cu troiene de zapada pe carosabil, circulatia rutiera pe DN73D este blocata. |
2.30 |
DN 7A (Brezoi(VL) - Petrosani(HD)) |
81+025-91+000 |
- |
Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011 , acest sector de drum este incadrat in nivelul IV de viabilitate. |
Sectorul de drum este inchis in perioada de iarna de la 01.11.2011, urmand ca deschiderea sa se faca in functie de conditiile meteo. |
2.31 |
DN 7C (Piscu Negru - Cabana Balea) |
104+000-130+800 |
- |
Conditii meteorologice nefavorabile ce pot periclita siguranta circulatiei prin caderi de stânci, alunecari de teren, înzapeziri, pericol de polei, etc. |
Circulatia este inchisa in perioada 01.11.2011 - 30.06.2012. |
2.32 |
DN CB |
12+0-55+750 |
- |
viscol si ninsoare abundenta + indisciplina in trafic |
|