LIQUI MOLY donează mărfuri în valoare de mai multe milioane de euro Imprimare
Marţi, 22 Decembrie 2020 12:56

                

       

    Acțiunea de donare a LIQUI MOLY cu produse gratuite pentru serviciile de salvare, pompieri și pentru toate forțele de intervenție, în primul rând, a fost un real succes. Interesul a fost uriaș încă de la demararea acestei acțiuni, în luna aprilie. După opt luni și peste 20.000 de pachete donate, bugetul de milioane de euro este epuizat. „Afluența de comenzi și recunoștința au fost copleșitoare“, rezumă directorul Ernst Prost.

   Acțiunea de donare a început în luna aprilie, cu un volum de pachete donate în valoare de un milion de euro. Obiectivul: Să asigurăm spatele forțelor de intervenție din întreaga lume în lupta împotriva coronavirusului. Prin intermediul produselor donate gratuit, LIQUI MOLY și-a propus o degrevare financiară a pompierilor, spitalelor, serviciilor de salvare, serviciilor de „Mâncare pe roți“, băncilor de mâncare, a serviciilor mobile, precum și a organizațiilor de prim-ajutor și a multor asociații de utilitate publică, pentru a-și putea procura alte dotări necesare. Nu doar dezinfectanții și măștile sunt importante în această perioadă. „Am contribuit cu ce știm noi cel mai bine: uleiuri, aditivi și soluții de îngrijire auto “, afirmă directorul LIQUI MOLY, Ernst Prost. În definitiv, funcționalitatea vehiculelor de intervenție este prioritară. „Serviciile de salvare și pompierii nu ajung la locul de intervenție fără ulei de motor. Din acest motiv, chiar dacă nu acționează la vedere, produsele noastre sunt importante pentru funcționarea sistemului nostru de sănătate“, subliniază directorul.

 

 

 

Pompierii, serviciile de salvare și organizațiile umanitare din întreaga lume și-au manifestat interesul în acest sens. Prin urmare, acțiunea de donare nu s-a rezumat la Germania. Firma a înființat un program de amploare similară pentru piața internațională. „Donațiile noastre de produse au fost atât de râvnite, precum tăiețeii și hârtia igienică în magazine, la începutul pandemiei“, glumește Ernst Prost. În total au existat aproape 15.000 de solicitări la sediul firmei din Ulm, care s-au concretizat cu peste 13.000 de comenzi și peste 22.000 de pachete. În acest scop nu a fost suficientă suma inițială, motiv pentru care programul de ajutorare a fost crescut de două ori la un total de cinci milioane de euro, doar în Germania. Inclusiv această sumă a fost cheltuită până la ultimul cent și chiar a fost semnificativ depășită. La final, a rezultat o sumă incredibilă de 5,6 milioane de euro. Nu au fost incluse în calcul următoarele: costurile pentru comisionare, expedierea și livrarea gratuită la nivel mondial. „Desigur, am preluat și această cheltuială. “Iar certificatele de donație nu ne-au interesat, afirmă directorul LIQUI MOLY. În definitiv, sarcina fiscală nu trebuie redusă prin cheltuieli speciale.

Prioritatea a fost asumarea responsabilității sociale. „Mulți oameni prestează zilnic o muncă titanică pentru ca această criză a coronavirusului să nu se extindă în continuare. Donația noastră reprezintă o adevărată ușurare, în primul rând pentru acești oameni. Situația financiară a tuturor serviciilor de salvare și organizațiilor este problematică și fiecare cheltuială scutită reprezintă un ajutor uriaș pentru femeile și bărbații aflați în slujba societății. Criza de coronavirus a evidențiat serviciile și produsele indispensabile și numeroasele interdependențe care nu sunt vizibile la prima vedere. „Produsele noastre sunt relevante pentru sistem“, subliniază directorul LIQUI MOLY.

A fost nevoie de orice fel de ajutor în această criză. Noi, cei de la LIQUI MOLY, ne-am întrebat ce putem face pentru bunăstarea societății. „Astfel a crescut această acțiune fantastică“, concluzionează Ernst Prost.

 

Despre LIQUI MOLY

Cu aproximativ 4000 articole, LIQUI MOLY oferă o gamă largă unică la nivel mondial de produse chimice auto: uleiuri de motor și aditivi, unsori și paste, spray-uri și produse de îngrijire auto, produse de lipit și etanșare. Înființată în 1957, LIQUI MOLY își dezvoltă și fabrică produsele exclusiv în Germania. Aici este votată întotdeauna cea mai bună marcă de uleiuri. Compania își comercializează produsele în 150 de țări și a avut în 2019 o cifră de afaceri de 569 mil. euro.

 *

*

---  LIQUI MOLY GmbH