SKODA: Rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2012, 3 milioane de autovehicule Imprimare
Duminică, 27 Mai 2012 18:42

SKODA: Rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2012, 3 milioane de autovehicule SKODA Fabia produse si 20 de ani de sponsorizare a Campionatului Mondial de Hochei pe Gheata IIHF

 

Producatorul ceh de automobile SKODA anunta o crestere a cifrei de afaceri a marcii SKODA de 8,4%, pana la 2,9 miliarde EUR, comparativ cu primul trimestru al anului trecut cand s-au inregistrat 2,7miliarde EUR, informeaza un comunicat emis de companie. In acelasi timp, profitul operational s-a marit cu 11,8%, la 209 milioane EUR. Compania pune acest nivel al profitului operational pe baza cresterii cifrei a afaceri si a continuarii optimizarii costurilor.


 

Marja operationala a crescut cu 7,2%, comparativ cu primul trimestru al anului trecut. Conform comunicatului, SKODA a atins, de asemenea, un nou record al livrarilor, inregistrand 242.700 de autovehicule livrate catre clienti.

"Traiectoria de crestere a marcii SKODA este una profitabila", a subliniat Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland (Presedintele consiliului de administratie, SKODA). "In primul trimestru, am vandut mai multe autovehicule, comparativ cu oricare dintre trimestrele anterioare. Si am reusit, inca o data, sa ne imbunatatim in mod evident rezultatele financiare. Aceasta demonstreaza stabilitatea financiara a companiei", a adaugat Winfried Vahland.

In primul trimestru, SKODA a inregistrat, de asemenea, o crestere a investitiilor in mijloace fixe, ajungand la suma actuala de 101 milioane EUR.

"Continuam sa investim in noi produse si in volume. Cheltuielile noastre arata in mod clar ca ne urmam cu consecventa obiectivele si le implementam prin intermediul unor masuri concrete. Ne-am plasat pe o traiectorie de succes si vom continua in acelasi mod. Astfel, vom reusi sa ne indeplinim obiectivul de a vinde cel putin 1,5 milioane de masini pe an pana in 2018", a spus Winfried Krause (Director financiar, SKODA).


In acest context, Winfried Krause a sustinut ca lichiditatile nete au avut, de asemenea, o evolutie pozitiva, ajungand la aproape 2,1 miliarde EUR.

Compania spune ca in anii urmatori va lansa, in medie, la fiecare 6 luni, un nou model pe piata. In acelasi timp, compania anunta ca a fost produs autovehiculul Fabia cu numarul 3 milioane. Fabia a intrat pe piata in 1999, in total fiind produse 1.788.063 autovehicule SKODA Fabia din prima generatie si alte 1.211.937 autovehicule SKODA Fabia din cea de-a doua generatie.In 2011, livrarile modelului catre clienti au crescut la nivel mondial cu peste 16%, la aproximativ 267.000 unitati. In prezent,

  SKODA Fabia este produsa in Republica Ceha, China, Rusia si India si este vanduta in 103 tari, la nivel mondial.SKODA a mai anuntat si implinirea a 20 de ani de sponsorizare a Campionatului Mondial de Hochei pe Gheata IIHF, contractul de sponsorizare a fost extins insa pana in 2017

.Conform comunicatului, SKODA a fost pe ecran, in medie, in proportie de 66,01% din timpul difuzarii TV a Campionatului Mondial IIHF de anul trecut. Nivelul cel mai inalt de vizibilitate la un meci a fost de 78,76% si a fost atins, de exemplu, in momentele in care, ambele echipe jucatoare purtau casti si bluze inscriptionate cu numele brandului.In cadrul editiei de anul acesta a Campionatului Mondial de Hochei pe Gheata IIHF, SKODA va prezenta modelul SKODA Citigo, in versiunea cu 5 usi.

 

 

***  sursa  :smark.ro