Total Media News

Legislatie
Actele normative aprobate în cadrul ședinței Guvernului României din 27 iulie 2023 PDF Imprimare
Marţi, 01 August 2023 16:47

                    

                                                  GUVERNUL NICOLAE-IONEL CIUCĂ Reziliență, dezvoltare, prosperitate – 6 LUNI  DE GUVERNARE

I. PROIECTE ÎN ANALIZĂ
1. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN privind înființarea Registrului Național de Cancer (PRIMĂ LECTURĂ)
Executivul a discutat, în primă lectură, proiectul de Hotărâre de Guvern privind înființarea Registrului Național de Cancer, care reprezintă un sistem informatic de înregistrare nominală a cazurilor noi de cancer diagnosticate, pe baze populaționale.
Astfel, se propune înființarea Registrului Naţional de Cancer pentru colectarea informațiilor privind toate tipurile de cancer în vederea monitorizării incidenței cancerului la nivel național, evaluarea și controlul impactului bolii și fundamentarea politicilor de sănătate publică.

 

Citeşte mai mult...
 
Actele normative aprobate în cadrul ședinței Guvernului României din 30 iunie 2023 PDF Imprimare
Vineri, 30 Iunie 2023 17:31


I.    PROIECTE DE LEGI
1.    PROIECT DE LEGE pentru aprobarea contului general anual de execuţie a bugetului de stat, a contului anual de execuţie a bugetului Fondului naţional unic de asigurări sociale de sănătate şi a contului general anual al datoriei publice aferente anului 2022
Proiectul de lege a fost aprobat.
2.    PROIECT DE LEGE pentru aprobarea contului general anual de execuţie a bugetului asigurărilor sociale de stat pe anul 2022 şi a contului general anual de execuţie a bugetului asigurărilor pentru șomaj pe anul 2022
Proiectul de lege a fost aprobat.
II.    ORDONANȚE DE URGENȚĂ
1.    ORDONANȚĂ DE URGENȚĂ pentru stabilirea unor măsuri la nivelul structurii organizatorice aferente unităților sanitare precum și stabilirea unor măsuri privind salarizarea personalului din sistemul sanitar public și pentru completarea unor acte normative în domeniul sănătății și în domeniul fiscal
Guvernul a aprobat o Ordonanță de urgență prin care sunt introduse noi măsuri privind salarizarea personalului din sistemul sanitar public.

 

Citeşte mai mult...
 
eșalonare, dobânzi / penalități și executare silită PDF Imprimare
Vineri, 23 Octombrie 2020 18:29


            

[ANAF]

   ''Comunicat de presă ANAF - eșalonare, dobânzi / penalități și executare silită:

 eșalonarea simplificată (fără garanții)

  se acordă pentru o perioadă de max. 12 luni și doar pentru obligațiile bugetare principale și accesorii a căror scadență/termen de plată s-a împlinit după data la care a fost declanșată starea de urgență și până la data eliberării certificatului de atestare fiscală. 

se prelungește până la 25 decembrie perioada în care nu se percep dobânzi și penalități pentru obligațiile fiscale neachitate la termen, a căror scadență s-a împlinit după declanșarea stării de urgență, deci pentru obligațiile anterioare stării de urgență se percep dobânzi și penalități. pentru sumele eșalonate

se datorează dobânzi la jumătate față de valoarea din Codul de procedură, respectiv 0,01% pe zi de întârziere adică la 3,65 % pe an.până la 25 decembrie 2020

organele fiscale nu vor începe executarea silită, dând posibilitatea debitorilor de a se decide cu privire la accesarea facilităților fiscale oferite corespunzător situației sale fiscale.''

*
Citeşte mai mult...
 
Ordinul nr. 120/2020 privind procedura înmatriculării, înregistrării, radierii a vehiculelor PDF Imprimare
Joi, 13 August 2020 12:37

          

                               Masini franceze la vanzare in Romania

     Ordinul nr. 120/2020 pentru modificarea și completarea Ordinului ministrului administrației și internelor nr. 1.501/2006 privind procedura înmatriculării, înregistrării, radierii și eliberarea autorizației de circulație provizorie sau pentru probe a vehiculelor

Modificări(...)

Text publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 725 din 11 august 2020.

În vigoare de la 11 august 2020

În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea și funcționarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările și completările ulterioare,

ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:

Ordinul ministrului administrației și internelor nr. 1.501/2006 privind procedura înmatriculării, înregistrării, radierii și eliberarea autorizației de circulație provizorie sau pentru probe a vehiculelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 941 din 21 noiembrie 2006, cu modificările și completările ulterioare, se modifică și se completează după cum urmează:

1. La articolul 1, alineatele (2) și (4) se modifică și vor avea următorul cuprins:

"

(2) Înmatricularea, autorizarea provizorie și eliberarea unui certificat de înmatriculare se efectuează de serviciile publice comunitare regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor în a căror rază de competență proprietarii își au domiciliul, sediul ori reședința în cazul persoanelor fizice cu domiciliul în străinătate, la cererea acestora.

(...)

(4) Autoritățile competente să efectueze înmatricularea, autorizarea provizorie pentru circulație și autorizarea pentru probe încasează tarifele aferente confecționării și valorificării plăcilor cu numere de înmatriculare permanentă, de probă, temporare și provizorii, atribuirii unui număr de înmatriculare preferențial, păstrării combinației numărului de înmatriculare, precum și contravaloarea certificatelor de înmatriculare și a autorizațiilor provizorii."

 

Citeşte mai mult...
 
Proiectul de Hotărâre privind (re)organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Protecției Soc, PDF Imprimare
Miercuri, 01 Ianuarie 2020 17:26

                                 


               Comunicat de presă

            Proiectul de Hotărâre privind (re)organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Protecției Sociale, în vederea ajustării aparatului de lucru, a fost publicat în dezbatere publică

Ministerul Muncii și Protecției Sociale (MMPS) a afișat, pe pagina proprie de internet, proiectul de Hotărâre privind (re)organizarea şi funcţionarea instituției. Demersul este justificat de angajamentul Guvernului de a evalua eficiența structurilor și de a propune soluții de îmbunătățire, inclusiv de reducere a aparatului public, acolo unde se justifică.

Astfel, proiectul de act normativ supus consultării prevede desființarea a 44 de posturi din structura MMPS, dintre care 14 funcții publice de conducere (3 director general, 2 director și 9 șef serviciu), 26 funcții publice de execuție de consilier superior și 4 funcții contractuale de consilier în cadrul cabinet Secretar de Stat.

 

Citeşte mai mult...
 


Pagina 5 din 25

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Ştiri Legislatie