Vineri, 06 Ianuarie 2012 20:07 |
Grupul Membru al Consiliului de Vanzari Christian Klingler: "avantaje majore pentru pasageri Volkswagen Autovehicule de brand" Wolfsburg,
- Volkswagen Autoturisme a terminat anul 2011 cu un nou record: Pentru prima dată într-o perioadă de douăsprezece luni, marca a livrat 5.1 (4.5; 13.1 la sută) * de milioane de autovehicule pentru clienţii din întreaga lume.
"Volkswagen Autovehicule marca de pasageri a facut progrese majore anul trecut, datorită unei game noi, model inovativ şi ecologic. !
Vehiculele noastre noi, cum ar fi Passat, Jetta si Beetle, , au făcut un start excelent în condiţii dificile de piaţă - condiţii care vor rămâne dificile în 2012 - şi a consolidat în mod semnificativ poziţia concurenţială Volkswagen, "Consiliul de membru în Grupul pentru vânzări, Christian Klingler, a declarat vineri la Wolfsburg.
The Volkswagen Passenger Cars brand reported major gains on key growth markets.
|
Citeşte mai mult...
|
Vineri, 06 Ianuarie 2012 12:45 |
Toyota Motor Europe (TME) a fost confirmat ca lider in industrie cu cel mai scazut nivel de emisii de CO2 , conform raportului pe 2010 publicat recent de catre Comisia Europeana si Agentia Europeana pentru Mediu.
Nivelul mediu de emisii CO2 pentru vehiculele comercializate de TME a fost de 112.2g/km (atat pentru vehiculele Toyota cat si pentru cele Lexus) , cu mult sub media industriei, care este de 140 g/km si cu 16 g/km sub standardul de 128.35 g/km impus TME de catre Comisie.
Aceste rezultate recente fac parte din strategia Comisiei de a reduce emisiile de CO2. Fiind primul document doveditor in acest sens, rezultatele pe 2010 si 2011 vor fi folosite ca indicatori necesari industriei auto pentru a determina distanta fata de obiectivul impus pentru 2012. Conform legislatiei in vigoare, raportul pe 2010 ia in calcul 65% din vehiculele cu cel mai mic nivel de emisii din flota comercializata de fiecare producator.
Obiectivul TME de 128,35g/km a fost stabilit pe baza inmatricularilor de masini noi Toyota si Lexus inregistrate pe parcursul anului 2010 in statele membre ale Uniunii Europene. Conform metodelor de calcul prevazute pentru 2015, care iau in considerare 100% din flota comercializata, nivelul mediu de emisii pentru TME a fost de 129 g/km, cu doar 0.7 g/km peste obiectivul companiei si deja sub obiectivul fixat de Comisia Europeana pentru industria auto, anume de 130g/km, pentru 100% din flota comercializata.
Rezultatele recente confirma pozitia de lider ocupata de Toyota in ceea ce priveste protectia mediului, dar valideaza si strategia pe termen lung a companiei, privind mobilitatea sustenabila, concretizata prin productia si vanzarea in masa a vehiculelor cu tehnologie hibrid integrala. Lansat pentru prima data in 1997 in Japonia (si in 2000 in Europa), Toyota Prius a fost primul vehicul hibrid produs in masa, devenit rapid un simbol in industrie. In acest an, modelului Prius i se vor alatura Prius + si Prius Plug-in Hybrid.
Vanzarile cumulate de vehicule hibrid Toyota si Lexus au depasit 3,5 milioane de unitati la nivel global in 2011, cifra ce va creste odata cu extinderea gamei de vehicule hibrid. In Europa, peste 10% din vehiculele Toyota si Lexus comercializate au fost vehicule hibrid. Pentru prima data, Toyota va introduce tehnologia hibrid si in segmentul B, prin lansarea in acest an a noului Yaris hybrid. De asemenea, noul model Lexus GS 450h, prezentat in premiera la Salonul Auto de la Frankfurt, va fi disponibil tot incepand cu acest an.
Toyota considera ca tehnologia hibrid reprezinta una din cele mai eficiente si practice modalitati de a reduce nivelul de emisii, cu rezultate semnificative pe termen scurt si mediu. Compania realizeaza imbunatatiri continue prin reducerea greutatii bateriei si cresterea eficientei tehnologiei Hybrid Synergy Drive.
Toyota dezvolta de asemenea alte tehnologii, marturie stand conceptele prezentate la Salonul Auto de la Tokyo – conceptul ultra-compact si usor FT-EV III, destinat calatoriilor scurte in oras si sedanul ce functioneaza cu tehologia bazata pe celula de hydrogen, FCV-R.
Sursa: Decizia Comisiei Europene care confirma aceste rezultate poate fi gasita aici: http://eurlex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:343:0097:0104:EN:PDF
Tabel 1 – Emisii medii CO2 pt 65% din flota (cf cerintelor din 2010) (1)
Numele producatorului
|
Nivel mediu emisii Co2 (65%)
|
Numar de inmatriculari
|
Obiectiv de emisii
|
Toyota Motor Europe NV/SA
|
112.241
|
564,633
|
128.349
|
FIAT Group Automobiles S.p.A.
|
115.285
|
975,822
|
119.240
|
Automobiles Citroën
|
118.764
|
815,936
|
127.361
|
Automobiles Peugeot
|
119.208
|
974,248
|
127.704
|
Renault
|
120.700
|
1,125,141
|
127.045
|
Hyundai Motor Europe GmBH
|
120.858
|
325,603
|
126.725
|
Ford-Werke GmbH
|
121.128
|
1,076,887
|
126.226
|
Volkswagen AG
|
125.987
|
1,469,419
|
130.715
|
Adam Opel AG
|
126.920
|
935,499
|
130.483
|
SKODA auto a.s.
|
127.869
|
420,718
|
127.225
|
Bayerische Motoren Werke AG
|
129.253
|
640,021
|
137.409
|
Nissan International SA
|
132.131
|
389,818
|
128.875
|
Audi AG
|
133.883
|
589,855
|
140.365
|
Daimler AG, Stuttgart
|
137.762
|
646,067
|
137.323
|
Tabel 2 – Emisii medii CO2 pt 100% din flota (cf cerintelor din 2015 ) (1)
Numele producatorului
|
Nivel mediu de emisii de CO2 (100%)
|
Numar de inmatriculari
|
Obiectiv de emisii
|
FIAT Group Automobiles S.p.A.
|
125.013
|
975,822
|
119.240
|
Toyota Motor Europe NV/SA
|
129.056
|
564,633
|
128.349
|
Automobiles Peugeot
|
131.021
|
974,248
|
127.704
|
Automobiles Citroën
|
131.418
|
815,936
|
127.361
|
Renault
|
133.824
|
1,125,141
|
127.045
|
Hyundai Motor Europe GmBH
|
134.244
|
325,603
|
126.725
|
Ford-Werke GmbH
|
136.552
|
1,076,887
|
126.226
|
SKODA auto a.s.
|
139.193
|
420,718
|
127.225
|
Adam Opel AG
|
139.529
|
935,499
|
130.483
|
Volkswagen AG
|
140.352
|
1,469,419
|
130.715
|
Bayerische Motoren Werke AG
|
146.355
|
640,021
|
137.409
|
Nissan International SA
|
147.197
|
389,818
|
128.875
|
Audi AG
|
151.832
|
589,855
|
140.365
|
Daimler AG, Stuttgart
|
160.166
|
646,067
|
137.323
|
Pentru mai multe informatii despre gama Toyota in Romania va rugam accesati www.toyota.ro |
|
Joi, 05 Ianuarie 2012 13:21 |
Dacia este gata sa isi extinda line-up-în 2012 cu lansarea Lodgy, un MPV care va fi disponibil fie cu cinci sau şapte locuri veritabile.
Lodgy se va livra sub semnul unui amestec al brand-ului semnul distinctiv ,al spaţiului in cabină deosebit şi o gamă de caracteristici esenţiale adaptate pentru a răspunde cerinţelor specifice ale clienţilor Dacia.
Familiile care caută un vehicul versatil pentru un preţ de convenabil ,va avea acum posibilitatea de a achiziţiona un nou MPV complet, cu o garantie de trei ani.
In addition to its generous proportions, Lodgy features the usual Dacia cues, including plenty of cabin space, robustness and functional design. Its side view points to its roomy interior, even for passengers sitting in the third-row seats, as well as its appreciably-sized large boot, within a total length of just 4.5 metres.Its name, Lodgy, is redolent of the English word ‘lodge’ and refers directly to the model’s chief characteristic which is its ability to comfortably accommodate a family and its luggage.
Dacia Lodgy will be introduced at the Geneva Motor Show, Switzerland, in March 2012.
Dacia, a growing brandIn the eight years since its relaunch with the introduction of Logan in 2004, the Dacia, which belongs to the Renault Group, has become an established player in the automotive world. As pioneer of the ‘smart buy’ approach, Dacia lost no time winning over the confidence of its customers thanks to its clear values: 1. Generosity, which can be seen through its market leading cabin size for its price, 2. Simplicity, thanks to equipment specifications focused on the essential, 3. Reliability, thanks to technical solutions proven on other Renault Group vehicles.The range currently includes three cornerstone models:- Logan: three-volume saloon, estate (MCV), van and pick-up versions, - Sandero: two-volume saloon and baroudeur (Stepway) versions, - Duster: an SUV, with 4x2 or 4x4 transmission
|
Vineri, 30 Decembrie 2011 23:30 |
Dupa 5 ani petrecuţi la conducerea companiei Volvo Romania, Christian Coolsaet preia funcţia de Director Commercial Trucks pentru Germania, Austria şi Elveţia din cadrul Volvo Trucks Region Central Europe. Noul Director General, Sigurd Wandel, va prelua noua funcţie la 1 februarie 2012.
Înainte de sosirea în România, în decembrie 2006, Christian Coolsaet, a fost la conducerea reprezentanţei Volvo Trucks din Ucraina, iar anterior a ocupat diverse funcţii operaţionale în cadrul diviziei Volvo Buses, atât pentru Europa de Est, cât şi pentru Africa şi Orientul Mijlociu.
„Pe perioada şederii mele in România, ciclul economic a fost ca un carusel, de la un nivel înalt, pe care nimeni nu şi l-ar fi imaginat, la unul foarte scăzut. Dar, drumul de atunci şi până acum a fost fantastic: plin de realizări notabile şi experienţe valoroase: am analizat cu cea mai mare atenţie, am luat decizii îndrăzneţe şi am fost fermi în implementare. Iar astăzi Volvo Romania este o referinţă indiscutabilă pentru excelenţă operaţională în toate disciplinele. Este o mare plăcere să lucrezi zi de zi la Volvo Romania şi să faci parte din această echipă", a declarat Christian Coolsaet, la încheierea misiunii sale în România.
Noul director, Sigurd Wandel, care va prelua conducerea începând cu data de 1 februarie 2012, lucrează în cadrul companiei Volvo Trucks din anul 2000, iar în ultimii cinci ani a ocupat funcţia de Director de dezvoltare a reţelei Volvo Trucks pentru regiunea de Est. De asemenea, are o experienţă bogată privind pieţele din Asia, având atribuţii suplimentare ca preşedinte al Consiliului de Administraţie pentru ţările din Asia Centrală.
„Este atât o onoare, cât şi o provocare să preiau operaţiunea Volvo Trucks în România. Aştept cu nerăbdare să iau contact cu particularităţile pieţei de transport din România şi să-i întâlnesc pe cei care ne-au ales drept partneri, şi anume clientii noştri. Alături de o organizaţie performantă, vom continua eforturile de a fi cât mai aproape de clienţi şi de a le îndeplini cerinţele. Dezvoltarea reţelei de service şi creşterea satisfacţiei clienţilor noştri sunt cele mai importante ingrediente ale strategiei noastre", a declarat Sigurd Wandel, noul director general, Volvo Romania.
**** sursa : VOLVO Romania
|
|