Academia Rapid publica raportul financiar pe primele șase luni de activitate Imprimare
Fotbal
Miercuri, 03 Ianuarie 2018 14:45

                                          

       Felicitari  Academia  Rapid !!

      "Așa cum am promis, venim azi în fața dumneavoastră cu un raport financiar pe primele șase luni de activitate, pentru o transparență totală față de suporterii noștri și față de susținătorii renașterii Rapidului.

     Am început acest proiect alături de oameni importanți din istoria Rapidului, împreună cu parteneri privați și cu susținerea necondiționată a Primăriei Sectorului 1, prin reprezentantul său, domnul Daniel Tudorache.

     În linii generale, cheltuielile înregistrate în activitatea Academiei Rapid au fost cu aproximativ 20% mai mari decât cele prognozate, creștere datorată atât cheltuielilor suplimentare cu pregătirea sportivilor (închirierea bazelor de antrenament, achiziționarea diverselor materiale sportive necesare în desfășurarea procesului de pregătire), cât și achiziționării produselor pentru Fan Shop, atât din țară, cât și de la sponsorul tehnic (14fourteen.com) și, în mai mică măsură, cheltuielilor mai mari decât bugetarea alocată inițial pentru plata pazei și ordinii în cadrul meciurilor oficiale.

 

 

Totuși, aceste cheltuieli suplimentare au fost acoperite din surse private, proiectul bucurându-se de o popularitate mare, astfel încât o sumă importantă a provenit și din donațiile diverselor persoane fizice în conturile clubului. De asemenea, o parte din aceste donații au venit și de la persoane implicate activ în conducerea clubului.

În acest sens, față de previziunile făcute, bugetul prognozat la nivelul primelor șase luni de activitate se prezintă la nivelul de aproximativ 880.000 lei, cheltuieli, și 900.000 lei, venituri.

În principal, veniturile provin din:

  • contracte de publicitate – o sumă de aproximativ 280.000 lei venind de la principalul susținător privat al proiectului, compania Grup Feroviar Roman (GFR);
  • contracte de sponsorizare, însumând aproximativ 250.000 lei – aceste contracte sunt în derulare la acest moment, respectiv fiind fie la mijlocul perioadei contractuale, în cazul contractelor anuale, fie la începutul acestora, în cazul contractelor pe mai mulți ani (este cazul contractului de sponsorizare cu principalul sponsor SuperBet, contract care se întinde pe o perioadă de 4 ani și care are o pondere majoritară în calculul acestor venituri din sponsorizări);
  • veniturile din vânzarea de bilete și abonamente se cifrează la aproximativ 220.000 lei, prin colaborarea cu Eventim S.R.L.;
  • donațiile făcute în contul clubului nostru au fost în valoare de aproximativ 150.000 lei.

În ceea ce privește cheltuielile, acestea au fost structurate astfel:

  • cheltuieli legate de activitatea sportivă (antrenament/meci), în valoare de aproximativ 130.000 lei (beneficiarul cel mai important al acestor cheltuieli a fost Clubul Sportiv Rapid București, care în urma colaborării cu clubul nostru a beneficiat de aproximativ 98.000 lei);
  • cheltuieli legate de remunerarea jucătorilor și a staff-ului, precum și plata taxelor și impozitelor aferente acestora, în valoare de aproximativ 270.000 lei;
  • cheltuielile referitoare la dobândirea și utilizarea licenței asupra mărcii FC RAPID, în valoare de aproximativ 92.000 lei;
  • cheltuieli legate de asigurarea securității și a ordinii la meciurile oficiale, organizarea și pregatirea desfășurării meciurilor oficiale în condiții optime, în valoare de aproximativ 85.000 lei;
  • cheltuieli legate de aprovizionarea și procurarea materialelor necesare Fan Shop-ului, precum și pregătirea și optimizarea funcționării Fan Shop-ului online, în valoare de aproximativ 100.000 lei;
  • cheltuieli legate de drepturi de difuzare TV, pentru meciurile jucate de echipă pe teren propriu și asigurarea transmisiei TV pentru suporterii rapidiști, în valoare de aproximativ 43.000 lei;
  • cheltuieli legate de pregătirea jucătorilor în perioada precompetițională, cheltuieli legate de asigurarea recuperării medicale și a serviciilor medicale necesare în cazul accidentărilor, în valoare de aproximativ 142.000 lei;
  • alte cheltuieli referitoare la materiale consumabile, materiale de natura obiectelor de inventar, cheltuieli de protocol, cheltuieli cu serviciile executate de terți, taxe, baremuri de joc și amenzi, în valoare de aproximativ 110.000 lei.

Menționăm că toată activitatea noastră s-a desfășurat în condițiile plății la zi a taxelor și impozitelor cuvenite statului precum și a drepturilor financiare cuvenite jucătorilor și staff-ului tehnic.

Vă asigurăm că Academia Rapid se bazează pe o finanțare optimă și pentru returul campionatului 2017-2018, astfel încât să-și poată atinge obiectivele sportive pe care și le-a fixat.

Mulțumim suporterilor, care prin prezența la stadion au asigurat un sfert din veniturile necesare activității Asociației! Mulțumim sustinătorului privat, sponsorilor și donatorilor pentru suportul acordat renașterii rapidiste! Mulțumim Primăriei Sectorului 1 pentru susținere!

Vă promitem noi bucurii rapidiste în 2018! "

Comitetul Director al Academiei Rapid