Articol furnizat de GDF SUEZ Energy Romania Imprimare
Consumator
Sâmbătă, 24 August 2013 11:08

 

               Ce  cistiga  GDF  SUEZ Energy  : citirea  contoarului - o  face  CLIENTUL , transmiterea  indexului - o  face  CLIENTUL , plata  energiei -o  face CLIENTUL , grija  pentru  primirea  facturii  -cade  in  sarcina  CLIENTULUI .

             Ce  cistiga  CLIENTUL  : Griji   si  responsabilitati   in  plus  .


 Iata  un  articol  furnizat  de  

GDF SUEZ Energy România /http://www.mediafax.ro/publicitate/p-pentru-companii-serviciile-de-energie-la-indemana-cu-noile-optiuni-online-11262315


    Principala preocupare a companiilor care utilizează energia pentru iluminat, producţie sau climatizare este aceea de a monitoriza continuu consumul şi de a păstra costurile sub control. Tehnologia informaţiei reprezintă un factor cheie în gestionarea utilizării de energie, prin multiple soluţii online care permit analiza şi urmărirea consumurilor de energie în timp real.

 

    Datele de plăţi şi consum, la dispoziţie printr-un click

    Majoritatea marilor furnizori de energie prezenţi la nivel mondial oferă azi opţiuni de cont online atât pentru clienţii persoane fizice, cât şi pentru companii. Consumatorii pot astfel să transmită indexul de consum către furnizor, să vizualizeze şi să plătească online facturile, să obţină rapid informaţii despre consum şi plăţi. Administrarea costurilor de energie este mai simplă ca oricând: informaţia necesară luării deciziilor potrivite se află mereu la îndemâna clienţilor.


 

De exemplu, transmiterea lunară a facturilor prin e-mail reprezintă un serviciu care ne ajută să le arhivăm fără a ocupa prea mult spaţiu şi să le accesăm de fiecare dată când avem nevoie, cu un simplu click. GDF SUEZ Energy România oferă acest serviciu încă din anul 2010 atât pentru clienţii casnici, cât şi pentru cei non-casnici.  Transmiterea facturii prin e-mail este un serviciu gratuit, care asigură acces permanent, oricând şi oriunde, la factura de energie, într-un mod sigur şi rapid. « În plus, în cazul în care clienţii rătăcesc e-mailul cu factura în Inbox, pot accesa contul lor virtual din secţiunea Agenţia Online, unde găsesc stocate ultimele 12 facturi, simplu şi uşor. Agenţia Online este disponibilă accesând www.gdfsuez.ro, pe baza user-ului şi a parolei, ceea ce oferă confidenţialitate asupra datelor din cont, dar şi securitate maximă pentru orice tranzacţie de plată. Platforma este simplă, intuitivă şi extrem de utilă tuturor clienţilor », a declarat Amaury Lamarche, Director Adjunct al Direcţiei Comercializare Energie din cadrul GDF SUEZ Energy România.

Energia are viitor online

Transformările recente ale pieţei de energie subliniază încă o dată responsabilitatea clienţilor în ceea ce priveşte managementul consumului de energie. Tocmai de aceea, monitorizarea şi gestiunea vor continua să reprezinte factori cheie  în optimizarea facturilor şi păstrarea costurilor sub control. Astfel, consumatorii vor fi din ce în ce mai interesaţi de soluţiile online puse la dispoziţie de furnizorii de energie, care le vor permite să analizeze în detaliu informaţii referitoare la consumul lor.

Articol furnizat de GDF SUEZ Energy România

GDF SUEZ Energy România, cu un portofoliu de peste 1,4 milioane de clienţi, ocupă poziţii de lider al pieţei de distribuţie şi furnizare a gazelor naturale, precum şi în domeniul serviciilor asociate  energiei. În 2009, GDF SUEZ Energy România a intrat pe piaţa furnizării de electricitate pentru clienţii business. Pentru mai multe detalii, click aici.