Trei noi anvelope moto Bridgestone pentru toate tipurile de motociclisti Imprimare
Vineri, 08 Martie 2013 19:55

            Trei noi anvelope moto Bridgestone pentru toate tipurile de       motociclişti: oriunde veţi călători,  avem anvelopele potrivite.
           Pentru a promova pasiunea de motociclism a motocicliştilor,sprijinind în mod direct
           conceptul Bridgestone "de la pistă pe stradă", Valentino Rossi şi Bridgestone vor colabora
          şi în 2013  Bridgestone înţelege nevoile specifice pentru anvelope moto ale motocicliştilor.


    Fie că faceţi turul Alpilor sau preferaţi traseele off-road, anvelopele Bridgestone combină rezistenţa şi
siguranţa, oferind o excelentă aderenţă, echilibru şi capacitate de viraj.
Din experienţa Bridgestone s-au născut Battlax T30, dedicate celor care iubesc adevărata plăcere de a
călători, Exedra Max pentru motocicletele de categorie grea şi care parcurg distanţe lungi şi Battlax V01
concepute pentru începători şi motociclişti de clasă medie pentru curse în circuit.


                               BATTLAX SPORT TOURING T30

                           

                                                         Battlax T30 Sport touring -



          Cele mai recente anvelope din gama BATTLAX cu tehnologie bazată pe conceptul Bridgestone pentru
anvelope de curse MotoGP™. Conceptul de dezvoltare al noilor T30 este acela de a oferi motocicliştilor
adevărata plăcere de a călători, cu manevrabilitate şi aderenţă pe suprafaţă uscată îmbunătăţite,
comparativ cu cele anterioare BT023. Pentru a realiza acest lucru, Bridgestone a dezvoltat un nou material
compozit, o nouă construcţie şi un nou profil al benzii de rulare, toate optimizate pentru o mai bună
rigiditate şi aderenţă a bandei de rulare.
         Bridgestone a conceput noul compozit T30 ca fiind similar cu cel al anvelopelor de curse MotoGP™,
măsurând intervalul de temperatură în care anvelopa va rula, creând apoi combinaţia optimă pentru acest
interval.
          Aceasta a dus la dezvoltarea polimerilor RC (uzura pneurilor de motocicletă), un compus care se bazează   pe tehnologia exclusivă "NanoPro-Tech" a companiei. Această tehnologie revoluţionară oferă aderenţă şi performanţă îmbunătăţită în aplicaţiile reale ale temperaturii de utilizare. În ceea ce priveşte profilul benzii de  rulare, Bridgestone a conceput partea din faţă cu caneluri perpendiculare: drepte în mijloc şi înclinate spre umărul anvelopei, asigurând o manevrabilitate rapidă şi uşoară. Modelul anvelopei din spate combină umerii   plaţi cu canelurile "curbate", ceea ce oferă o aderenţă de înclinare mai bună la viraje.



                              ANVELOPE MOTO EXEDRA MAX TOURING

                                 

                  


                              Exedra Max Oblice Faţă şi Spate Exedra Max Radiale Faţă şi spate


         Anvelopele touring Exedra Max au fost concepute pentru motociclete de categoria grea care parcurg
distanţe lungi. Disponibile cu caneluri radiale şi oblice, 21 de dimensiuni pentru faţă şi 20 pentru spate,
Exedra Max va înlocui progresiv actuala gamă Exedra touring din Europa.
             Pentru a dezvolta Exedra Max, Bridgestone a luat cei mai buni factori din gama Exedra existentă şi a
optimizat combinaţia în patru sfere majore de performanţă: kilometraj, stabilitate la rulajul rectiliniu,
manevrabilitate şi aderenţă pe suprafeţe umede sau uscate. Rezultatul este un pneu care invită
motocicliştii să "ruleze la maxim" pe motocicletele lor de categorie grea şi pe distanţe lungi.
           Testate pe o varietate largă de drumuri din lume, noul model Exedra Max asigură o stabilitate excelentă şi   un răspuns fiabil. Acestea sunt optimizate pentru a reduce rumoarea şi pentru a îmbunătăţi eficienţa
pentru o rulare plană, confortabilă şi economică.
      Modelul de caneluri în formă de V ajută la reducerea uzurii, în timp ce maximizează aderenţa în orice fel decondiţii. Poziţia canelurilor pe ambele benzi de rulare este concepută pentru a îmbunătăţi manevrabilitatea
liniară şi impresia de rigiditate, chiar şi în cazul motocicletelor de categorie grea şi curse în tandem. Pe
modelul din faţă, canelura centrală îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe umede şi senzaţia de contact.
Modelul din spate dispune de nervuri cu caneluri reduse şi o suprafaţă largă de contact, pentru a mări
tracţiunea şi rezistenţa la uzură.
Stabilitatea la rulajul rectiliniu este foarte importantă în cazul parcurgerii unor distanţe lungi. Bridgestone a
conceput anvelopele pentru spate Exedra Max cu formă curbată mare pentru a oferi stabilitate şi confort la
rulajul rectiliniu. Materialul compozit oferă tracţiune maximă în orice unghi, precum şi o excelentă aderenţă,
stabilitate şi ţinută de drum în timpul virajelor.


                           ANVELOPE  DE CURSE NETEDE  BATTLAX  V01

 

                                           


                                        Anvelope netede Battlax V01 Faţă şi Spate
             Anvelopele netede Battlax V01 pentru curse sunt concepute pentru motociclişti începători şi de clasă   medie, pentru curse în circuit, oferindu-le acestora avantajul unei manevrări rapide, viraj superb şi
performanţă de preîncălzire care sporeşte încrederea oricărui pilot de curse.
      Bridgestone a creat noi materiale compozite pentru anvelopele de curse Battlax V01, optimizând
combinaţia pentru a oferi aderenţă maximă pentru intervalul de temperatură selectat. Anvelopa V01
pentru partea din faţă, construită cu bandă mono-spirală, are o rază a cercului care oferă stabilitate în
unghiul de înclinare, în timp ce raza dublă mai mică a cercului din spate îmbunătăţeşte aderenţa şi
planeitatea.
    Anvelopele de cursă Battlax V01 sunt disponibile în momentul de faţă cu dimensiunea 120/600 R17 V01F
S0F TL pentru pneurile din faţă şi 190/650 R17 V01R din material compozit moale şi mediu pentru spate.


        ROSSI CONTINUĂ ÎN CALITATE DE "CONSILIER DEZVOLTARE ANVELOPE" AL BRIDGESTONE

          

                       

           Franco Annunziato, CEO şi Preşedinte al Bridgestone Europe şi Valentino Rossi


       Valentino Rossi şi Bridgestone vor lucra împreună pentru a promova pasiunea pentru motociclete în
rândul motocicliştilor şi pasionaţilor din întreaga Europă, sprijinind în mod direct conceptul Bridgestone
"de la pistă pe stradă". Rossi va acţiona singur, în calitate de motociclist profesionist; echipa lui MotoGP™ şi
sponsorii nefiind implicaţi în proiect.
       “Am lucrat mulţi ani cu Bridgestone în MotoGP şi am fost întotdeauna impresionat de profesionalismul şi de calitatea produselor acestora. Continuarea acestui acord de colaborare îmi oferă o şansă de a contribui la noile anvelope rutiere Bridgestone pentru motociclete" a declarat Valentino Rossi.
     Ca parte a rolului său, Rossi va efectua o evaluare proprie şi îşi va exprima opinia cu privire la performanţa anvelopelor Bridgestone pentru motociclete, în special pentru sectoarele hiper-sport, curse şi circuite. La rândul său, Bridgestone va folosi experienţa sa în dezvoltarea anvelopelor pentru a furniza pneuri cu performanţe mai bune şi marje de securitate îmbunătăţită.
   "Valentino Rossi este un reprezentant excelent pentru compania noastră. Prin prelungirea acordului nostru, ne-am asigurat că primim sfaturi şi recomandări de la unul din cei mai mari motociclişti ai tuturor timpurilor, având astfel garanţia că livrăm pe piaţă cele mai bune şi noi anvelope Battlax" a declarat Franco Annunziato, CEO şi Preşedinte al Bridgestone Europe.
Valentino Rossi este una dintre cele mai mari personalităţi care a existat vreodată în lumea curselor de motociclete: campion mondial la categoriile 125cc, 250cc şi 500cc şi de şase ori campion mondial la MotoGP™. Pilotul italian deţine, de asemenea, recordul mondial la categoria de top, cu 79 de victorii la curse.
About Bridgestone South Region

 

 


          Bridgestone Italia S.p.a. is the coordination offices of Bridgestone South Region, one of the 6 regions which gather together the European societies of Bridgestone's group. Bridgestone South Region consists of 12 countries: Albania, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Italy, Kosovo, Macedonia, Malta, Montenegro, Romania, Serbia, Slovenia with over 200 employees. Bridgestone's Business Group counts 13.000 operative employees at research and development center and 8 plants. Bridgestone Corporation with headquarters in Tokyo, is the first worldwide manufacturer of tyres and rubber materials