Iarna in ROMANIA in anul 2012 Imprimare
Stiri premium
Joi, 26 Ianuarie 2012 13:56

     Oare  nu  ar  trebui  sa  isi  dea  cineva  DEMISIA   :

 

       

. Drumuri nationale cu circulatia intrerupta  - conform  :

Situatiei  Drumurilor Nationale  a  C.N.A.D.R.  /  26.01.2012   orele   13,55

 


  • DN 1 KM 18+  AMB.La km 18-19 ..........................
  • DN 1A KM 25+0 AMB.Drum blocat in zona localitatii Crevedia ..........................................

 

 

2.1 A A1 13+000-115+000   -  Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol; vizibilitate redusa Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca AA1 sa fie inchisa circulatiei rutiere pentru asigurarea sigurantei participantilor la trafic.
2.2 A A2 9+500-64+000   -  Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol vizibilitate redusa Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca AA2 sa fie inchisa circulatiei rutiere pentru asigurarea sigurantei participantilor la trafic.
2.3 DN 1D 0+000-42+080   -  Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol Fenomene meteo nefavorabile, precipitatii abundente, viscol la sol (80-90 km/h) IPJ Ialomita, IPJ Prahova, impreuna cu DRDP Bucuresti au decis inchiderea circulatiei rutiere pe DN1D km 0+000 - 42+080. Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu 4 autoutilaje (1 buldoexcavator, 1 vola, 1 ATB, 1 autofreza).
2.4 DN 2 17+700-104+800   -  Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol, IJP Ialomita, IPJ Ilfov, IPJ Buzau  impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2 km 17+700 - 104+800.Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu utilajele din dotare.
2.5 DN 2  (Pod Maracineni - Focsani) 115+100-180+430   -  Viscol puternic, vizibilitate redusa, zapada abundenta Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa.Pentru redarea sectorului de drum circulatiei rutiere se actioneaza cu utilajele din dotare.
2.6 DN 21  (DRAJNA - CALARASI) 105+000-130+000 DRAJNA NOUA (CL)-CALARASI (CL) Viscol la sol,  vant puternic 70 - 80 km/h.Vizibilitate 0. Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB.
2.7 DN 22 2+800 -30+000   -  Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol, IJP Buzau, impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN22 km 2+800 - 30+000.Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu 4 autoutilaje (2 ATB, 2 vola).
2.8 DN 22A  (CIUCUROVA - LIMITA JUDETE) 32+500-64+700 CIUCUROVA (TL)-SARAIU (CT) Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km./h. Vizibilitate 0. Ca urmare a vremii nefavorabile s-a luat masura inchiderii acestui sector de drum. Se actioneaza cu 4 autoutilaje : 2 Unimoguri si 2 ATB-uri. Circulatia este inchisa din data de 26.01.2012 de la ora 00:00.
2.9 DN 22A  (LIMITA JUDETE - SARAIU) 64+700-69+800 SARAIU (CT)-TOPOLOG (TL) Viscol la sol, vizibilitate 0. Se actioneaza cu 1 ATB cu lama si raspanditor.
2.10 DN 23B 0+000-21+000 MAICANESTI (VN)-CODRESTI (VN) Imposibilitatea de a actiona din cauza viscolului Zona este semnalizata corespunzator. Utilajele vor circula in vederea restabilirii circulatiei imediat ce viscolul va inceta.
2.11 DN 24D 9+140-84+740 VARLEZI (GL)-GALATI (GL) Depuneri abundente de zapada viscolita. Zona semnalizata corespunzator. In momentul de fata se actioneaza pentru redeschiderea circulatiei cu doua autoutilaje dotate cu lama si raspanditor si doua incarcatoare.
2.12 DN 2B 8+800-38+731   -  Deteriorarea conditiilor meteoreologice, viscol la sol, precipitatii adundente;vizibilitate redusa Ca urmare a fenomenelor meteorologice nefavorabile, precipitatiilor abundente impreuna cu viscol la sol asociate cu suluri de zapada pe carosabil, s-a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2B km 8+800 - 38+751.Pentru redarea circulatiei se actioneaza cu utilajele din dotare.
2.13 DN 2C 0+000-48+000   -  Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol, IJP Buzau, impreuna cu DRDP Bucuresti a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN2C km 0+000 - 486+000.Pentru redarea drumului circulatiei se actioneaza cu 2 autoutilaje (1 ATB, 1 vola).
2.14 DN 2N 17+000-53+000 DUMBRAVENI (VN)-JITIA (VN) Imposibilitatea de a actiona din cauza viscolului Zona este semnalizata corespunzator. Utilajele vor actiona in vederea restabilirii circulatiei imediat ce viscolul va inceta.
2.15 DN 3  (STEFANESTI - BAC OSTROV) 50+000-127+000 STEFANESTI (CL)-CALARASI (CL) Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h, vizibilitate 0. Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu  1 ATB.
2.16 DN 31 32+000-62+420   -  Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa.
2.17 DN 31  (CALARASI - MANASTIREA) 0+000-31+000 CALARASI (CL)-MANASTIREA (CL) Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h. Vizibilitate 0. Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 1 ATB.
2.18 DN 3A  (LEHLIU GARA - FETESTI) 0+000-67+000 LEHLIU-GARA (CL)-FETESTI (IL) Viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h.Vizibilitate 0. Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu  1 ATB.
2.19 DN 3B  (CALARASI - FETESTI) 0+000-66+000 CALARASI (CL)-FETESTI (IL) viscol la sol, vant puternic 70 - 80 km/h. Vizibilitate 0 Ca urmare a viscolului si a ninsorii, se actioneaza cu 2 ATB-uri.
2.20 DN 4 12+230-63+000   -  Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa.
2.21 DN 41 0+000-64+080   -  Fenomene meteo nefavorabile, precipitatii abundente, viscol la sol Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa.
2.22 DN 5 10+300-64+884   -  Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa Ca urmare a fenomenelor meteorologice nefavorabile, precipitatiilor abundente impreuna cu viscol la sol asociate cu suluri de zapada pe carosabil, s-a luat decizia inchiderii circulatiei pe DN5 km 10+300 - 64+884.Pentru redarea circulatiei se actioneaza cu utilajele din dotare.
2.23 DN 5B 3+200-39+600   -  Vizibilitate redusa din cauza viscolului; precipitatii abundente;vizibilitate redusa Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca DN5B sa fie inchisa circulatiei rutiere pentru asigurarea sigurantei participantilor la trafic.
2.24 DN 66A  (Campul lui Neag-Valea Cernei) 47+000-88+000 CAMPU LUI NEAG (HD)-    Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice"  IND. nr. 525 revizuit iulie 2011, aceasta portiune de drum fiind incadrata in nivelul IV de viabilitate, incepand cu 1 Noiembrie 2011 circulatia pe acest sector este inchisa, deszapezirea efectuandu-se numai in cazuri exceptionale, cand sunt puse in pericol vieti omenesti. Conducatorii auto sunt rugati sa respecte restrictia de circulatie si semnalizarea rutiera temporara.
2.25 DN 67C 67+400-79+200 VALCEA (AB)-SUGAG (AB) Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapeziri drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011, acest sector de drum este incadrat in nivelul IV de viabilitate. Sector de drum este inchis in perioada de iarna de la 01.11.2011, urmand ca deschiderea sa se faca in functie de conditiile meteo.
2.26 DN 67C  (Novaci(GJ) - Sugag(AB)) 34+800-67+400   -  Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011 , acest sector de drum este incadrat in nivelul IV de viabilitate. Sectorul de drum este inchis in perioada de iarna de la 01.11.2011, urmand ca deschiderea sa se faca in functie de conditiile meteo.
2.27 DN 7 119+230-156+775   -  Fenomene meteo nefavorabile; precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa.
2.28 DN 73 54+050-92+000   -  Fenomene meteo nefavorabile;precipitatii abundente; viscol la sol;vizibilitate redusa Din cauza inrautatirii conditiilor meteo-rutiere s-a luat decizia ca pentru siguranta participantilor la trafic circulatia rutiera sa fie inchisa.
2.29 DN 73D 48+000-49+000   -  Viscol la sol, vizibilitate redusa, precipitatii abundente Ca urmare a fenomenelor meteorologice nefavorabile, precipitatiilor abundente impreuna cu viscol la sol asociate cu troiene de zapada pe carosabil, circulatia rutiera pe DN73D este blocata.
2.30 DN 7A  (Brezoi(VL) - Petrosani(HD)) 81+025-91+000   -  Conform prevederilor "Normativului privind prevenirea si combaterea inzapezirii drumurilor publice" IND. nr. 525 revizuit iulie 2011 , acest sector de drum este incadrat in nivelul IV de viabilitate. Sectorul de drum este inchis in perioada de iarna de la 01.11.2011, urmand ca deschiderea sa se faca in functie de conditiile meteo.
2.31 DN 7C  (Piscu Negru - Cabana Balea) 104+000-130+800   -  Conditii meteorologice nefavorabile ce pot periclita siguranta circulatiei prin caderi de stânci, alunecari de teren, înzapeziri, pericol de polei, etc. Circulatia este inchisa in perioada 01.11.2011 - 30.06.2012.
2.32 DN CB 12+0-55+750   -  viscol si ninsoare abundenta + indisciplina in trafic  

3. Drumuri nationale cu circulatia ingreunata

Nr. crt.DNPozitii kilometrice Intre localitatile Cauza Masuri de remediere
3.1 DN 1 7+070-39+000   -  Fenomene meteo nefavorabile;precipitatii abundente; viscol la sol Circulatia se desfasoara in conditii de iarna, stratul de zapada este cuprins intre 3-4 cm, iar intre km 22 - 24 fiind semnalate si suluri de zapada care pot atinge 1 metru inaltime.Viteza vantului in zona este cuprinsa intre 80-90 km/h.
3.2 DN 10  (Ciuta(BZ)) 30+600-30+650   -  Degradarea Infrastructurii. In data de 11.02.2011 pe DN10 km 30+600, localitatea Ciuta a avut loc o alunecare de teren pe o lungime de 23 de metri si o latime de 7 metri.Circulatia rutiera in zona se desfasoara ingreunat pe un singur fir.
3.3 DN 10  (Siriu (BZ.)) 86+948-86+948   -  Degradare grava a suprastructurii podului. Durata: pana la eliminarea cauzelor. Drum ingustat dreapta. Latime maxima 5 metri. Se circula pe 1/2 carosabil. Limitare tonaj la 7,5 to - C18. Restrictie de viteza 10 km/h.
3.4 DN 10  (Siriu-Chirlesti (BZ)) 80+980-81+100 BUZAU (BZ)-BRASOV (BV) Scurgere ebulment pe carosabil; caderi de pietre de mici dimensiuni Circulatia pe sectorul afectat se desfasoara alternativ pe un singur fir ca urmare a scurgerilor de ebulment si caderilor de pietre pe suprafata carosabila.Zona este semnalizata corespunzator.La fata locului actioneaza 2 autoutilaje (1 Unimog si 1 incarcator) pentru inlaturarea efectelor.
3.5 DN 10  (Siriu-Chirlesti(BZ)) 84+500-84+600 BUZAU (BZ)-BRASOV (BV) Caderi de pietre pe carosabil Se circula pe 1/2 cale;restrictie 7.5 tone.
3.6 DN 21  (BARAGANU - DRAJNA) 58+000-105+000 BARAGANUL (BR)-DRAJNA NOUA (CL) ca urmare a vremii nefavorabile s-a instituit restrictia de tonaj pentru autovehiculele cu MTMA > 3.5 tone Se actioneaza cu 2 ATB-uri cu lama si raspanditor.
3.7 DN 21  (BRAILA - BARAGANU) 1+000-58+000 BRAILA (BR)-BARAGANUL (BR) ca urmare a vremii nefavorabile s-a instituit restrictia de tonaj pentru autovehiculele cu MTMA > 3.5 tone Se actioneaza cu 3 ATB-uri cu lama si raspanditor.
3.8 DN 22A  (CATALOI- CIUCUROVA) 0+000-32+500 CATALOI (TL)-CIUCUROVA (TL) ca urmare a vremii nefavorabile s-a instituit restrictia de tonaj pentru autovehiculele cu MTMA > 3.5 tone Se actioneaza cu 1 ATB.
3.9 DN 2C  (TOVARASIA - SLOBOZIA) 49+000-79+000 TOVARASIA (IL)-SLOBOZIA (IL) ca urmare a vremii nefavorabile s-a instituit restrictia de tonaj pentru autovehiculele cu MTMA > 3.5 tone Se actioneaza cu 1 ATB cu lama si raspanditor si 1 Unimog.
3.10 DN 66  (Petrosani) 124+750-  PETROSANI (HD)-PETROSANI (HD) Aparitia unei gropi in carosabil datorita avarierii unei conducte de apa ce subtraverseaza drumul national. Circulatia in zona se desfasoara ingreunat pe 1/2 din cale pina la remedierea avariei si refacerea partii carosabile. Punctul de lucru este semnalizat corespunzator iar participantii la trafic sunt rugati sa circule cu atentie si sa respecte restrictiile de circulatie impuse pe acest sector. 
3.11 DN 7  (Dedulesti) 152+400-152+520 DEDULESTI (AG)-DEDULESTI (AG) Alunecare de teren care a afectat acostamentul si parapet metalic. Se circula pe ambele sensuri. Banda 3 de urcare este restrictionata pe o latime de 1 m. Este semnalizata conform normelor in vigoare.
3.12 DN 73C  (Curtea de Arges) 46+450-46+450   -  Distrus calea podului pe o lingime de 3 metri si o latime de 1,5 metri de la parapetul de protectie. Se circula pe 1/2 din cale. Restrictie viteza 30 km/h.
3.13 DN 73C  (Godeni (AG)) 4+350-4+615 GODENI (AG)-GODENI (AG) Alunecare de teren sub dalele de beton Se circula pe 1/2 cale pe partea stanga pe platforma de balast si cu restrictie de viteza 40 km/h. Zona este semnalizata corespunzator. Lucrarea se afla in stadiul de analiza, dupa incheierea acesteia urmand a se finaliza proiectarea, apoi se va demara achizitia de lucrari.
3.14 DN 73D  (Pitesti - Suslanesti) 46+050-46+250 PITESTI (AG)-SUSLANESTI (AG) Alunecare de teren. Circulatia se desfasoara ingreunat.Drumul s-a tasat pe toata latimea ( 6 metri ) iar la capetele tasarii diferenta de nivel a ajuns la 60-70 cm.
3.15 DN 7A  (Brezoi - Voineasa) 17+000-36+000 SALISTEA (MALAIA) (VL)-VOINEASA (VL) Avalansa de zapada Circulatia se desfasoara pe 1/2 cale .
3.16 DN 7C  (Pitesti - Capataneni) 64+280-64+295 PITESTI (AG)-CAPATANENII PAMANTENI (AG)