Soluţie profesională pentru schimbarea filtrului diesel Imprimare
Auto
Marţi, 17 Octombrie 2017 10:31

           

 

      Cu aditivul Pro-Line pentru filtre diesel de la LIQUI MOLY atelierele îşi pot mări profitul şi gradul de fidelizare a clienţilor

       Filtrele diesel se numără printre piesele de service tipice ale unui vehicul, care trebuie schimbate periodic. Intervalele de înlocuire sunt prescrise de către producătorul automobilului.

       De regulă filtrul este schimbat în cadrul unei inspecţii. Specialistul german în uleiuri şi aditivi LIQUI MOLY a creat un aditiv indispensabil la orice schimbare profesională a filtrului diesel.



Când se schimbă filtrul diesel nu are voie să pătrundă aer în sistem, altminteri nu se mai poate forma presiune, iar uzura de la pompa de injecţie creşte puternic. Iar protecţia pompei este importantă la motoarele diesel. De regulă presiunea injecţiei este de 2000 bar. De aceea filtrul trebuie să fie umplut cu lichid. În general este vorba despre aproximativ 300 de mililitri de carburant diesel. Atelierele nu iau în calcul acest carburant, dar în decursul anilor se strâng costuri considerabile. LIQUI MOLY rezolvă această problemă cu aditivul Pro-Line pentru filtre diesel.

Noul produs profesional se introduce în filtrul diesel. „Acolo se concentrează aditivul, care curăţă atât sistemul de injecţie, cât şi duzele“, declară David Kaiser, şef al departamentului Cercetare & Dezvoltare de la LIQUI MOLY. Aditivul conţine şi un ameliorator de lubrifiere. Acesta este important atunci când se află bule de aer în sistem. Acestea pot provoca ruperea peliculei lubrifiante de ulei. Amelioratorul de lubrifiere împiedică acest lucru. O altă componentă a aditivului, şi anume boosterul de cifră octanică, reduce şocurile şi optimizează puterea de pornire a motorului. Per total agregatul funcţionează mai silenţios dacă se foloseşte aditivul. Cele mai multe filtre diesel au o capacitate de 300 mililitri. Restul dozei de 500 de mililitri se introduce în rezervor, având un rol de curăţare suplimentară, în dozaj mic, un interval mai lung de timp.

„Datorită acestui aditiv schimbarea filtrului este mult mai simplă, mai curată şi chiar mai sănătoasă“, declară David Kaiser. Anumite ateliere alimentează dieselul cu pompa de carburant, greu de dozat. De aceea adesea consecinţa o reprezintă necesitatea unei curăţări temeinice imediat după schimbarea filtrului – o operaţie inutilă şi nesănătoasă, întrucât carburantul diesel este suspectat de a fi cancerigen.

Pentru ateliere aditivul Pro-Line pentru filtre diesel este o altă posibilitate de a genera profituri suplimentare şi simultan de a creşte fidelizarea clienţilor, prin vânzarea aditivului ca o nouă componentă a service-ului în cadrul inspecţiei, componentă care contribuie la arderea mai bună a carburantului în motor şi implicit la menţinerea pe perioadă mai lungă a agregatului în stare de funcţionare. „În plus, un atelier care foloseşte acest aditiv se poate distinge de concurenţă prin curăţarea carburantului diesel“, descrie David Kaiser.

 

 

**--  Liqui  Moly