Concluzii Salonul Auto Bucuresti si Accesorii 2013. Imprimare
Luni, 28 Octombrie 2013 17:21
     
        In  acest  an    au  participat la SALONUL AUTO BUCURESTI & ACCESORII 2013  ca   expozanti: 97 companii,ce  au  ocupat  o suprafata expozitionala: 17.200 mp,si  cu  o   suprafata de expunere de aprox. 15.500 mp in    cadrul Pavilioanelor 5, 6, 7 si 1.700 mp suprafata de expunere exterioara, o arie dedicata drive testelor si demonstratiilor auto, precum si spatii de parcare pentru vizitatori (1000 locuri) si expozanti (300 locuri).
                                            
                        
        In  acest  an  firma  organizatoare  a  avut  ca parteneri Ministere si Institutii: Ministerul Afacerilor Interne, Ministerul Economiei, Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice, Ministerul Transporturilor, Primaria Municipiului Bucuresti, Primaria Sectorului 4, Registrul Auto Roman.
 Sponsori: VODAFONE, PHILIP MORRIS, GLAMOUR FLOORS.
 Partener media principal: TRUSTUL INTACT.
 Parteneri media:
Antena 1, Antena 3, Top Gear, Radio ZU, Jurnalul National, GSP TV, Raliul Sibiului, Oldtimer Studio Bucharest Classic Car Expo, SMAEB, EXPOBIKE, agentia AGERPRES, Radio3Net, targul Autovit, website-uri antena3.ro, autovit.ro, auto.ro, 4tuning.ro, 24auto.ro, dez.ro, buletinulauto.ro, 0-100.ro, amsonline.ro, auto-bild.ro, motociclism.ro, bikeshop.ro, scooterfun.ro, rarom.ro, transporter.ro, cargomagazin.ro, radio3net.ro, probaspeciala.radio3net.ro, reviste Top Gear, Auto Bild, Auto Motor si Sport, Buletinul Auto, Transporter, Cargo Bus & Magazine, Tranzit, Revista de Transport si Logistica, Auto Puls, Tehnica si Tehnologie, Scooter Fun si Total Transport.

Editia de anul acesta a Salonului Auto Bucuresti & Accesorii a fost una spectaculoasa atat datorita noutatilor din domeniul autovehiculelor si accesoriilor auto cat si programului special de evenimente conexe pregatit publicului vizitator.
In cadrul SAB & Accesorii 2013 a fost organizata in parteneriat cu Oldtimer Studio o expozitie inedita de masini clasice denumita Bucharest Classic Car Expo, in cadrul careia vizitatorii au putut admira masini unicat, unele estimate la peste 1.000.000 Euro. Printre modelele prezente s-au putut remarca: Mercedes 190, 230 SL Pagoda, Bentley – The Other Gun, Ford Mustang, Jaguar E-Type serie 2 si serie 3, Jaguar MK2, Jaguar XK 140, Fiat 124 Abarth, MGA, Rolls Royce Phantom2 Coupe, Morgan, BMW Isetta, Ferari 308GTB, TVR Grandtura, Porsche 911 Turbo,Dodge Challenger, Citroen DS 20, Fiat 850, Chevrolet Pick-up, IMS – M461, MGB, Dacia 1300.
In primele 3 zile ale evenimentului echipa IACARII ACROBATI a executat in cadrul SAB & Accesorii 2013 demonstratii aeriene cu doua avioane tip YAK 52TW.
GT Auto Club Sportiv a intampinat publicul vizitator de pe 16 pana pe 20 Octombrie in zona dedicata pilotilor care vor evolua in Campionatul National de Indemanare Auto. Pilotii care au evoluat la SAB sunt Gheorghe Horia Ioan - Peugeot 106 GTI (Campion in CNIA
la grupa Junior in 2011, 2012 si 2013, campion la grupa Avansati 1 si locul 1 in clasamentul general), Oprea Robert Mihai - VW Golf 3 VR6 (campion la grupa Debutanti 2, 2013), Dragan Cristian - Mitsubishi Colt 1.6 (locul 1 la gr. D1 in doua etape 2013 si locul 4 2013), Toma Cezar Marius - VW Lupo (campion la grupa Juniori 2013), Bercioiu Mihai - Dacia 1100 (locul 2 la Cupa Dacia 1100).
La SAB pentru standul Kimicar a evoluat Iulian Jumuga, cel mai tanar pilot de drift din Romania.
Sambata 19 octombrie a avut loc Retro Parada Toamnei. Peste 100 de vehicule istorice au plecat din Parcul Carol ajungand la ora 12.30 la Salonul Auto Bucuresti pentru a fi admirate de catre publicul vizitator. Chevrolet Corvette Stingray, Dodge Charger, Austin Healey, Alfa Romeo GTA, Audi NSU si Dacia 2000 au fost doar cateva dintre atractiile prezentate.
Pe 19 si 20 octombrie au avut loc showuri aviatice cu Condor intre orele 12,00 – 13,30 si demonstratii de parasutism cu aterizare la punct fix in cadrul Zonei SAB Arena de la Salonul Auto Bucuresti.
In fiecare weekend al evenimentului vizitatorii au putut admira demonstratiile de drift ale lui Sorin Ene, castigatorul Campionatului National de Drift si demonstatiile de conducere pe doua roti ale lui Titi Aur, care au participat la Salonul Auto Bucuresti cu sprijinul Motul.
De asemenea Scoala de conducere defensiva Titi Aur si Motul au oferit urmatoarele premii pe perioada SAB: 5 cursuri de conducere defensiva si 5 schimburi de ulei Motul pentru cei ce au vizitat stanul Motul si s-au inscris la tombola.
Tot in cadrul SAB & Accesorii au fost expuse 15 masini offroad, 3 dintre masinile participante la Raliul Sibiului, 2 masini de raliu apartinand lui Paul Andronic, 6 masini tunate Streetmaniacs iar Edwin Keleti, multiplu campion national de raliuri a executat demonstratii de indemanare auto.
Avand in vedere caracteristicile publicului tinta Salonul Auto Bucuresti si Accesorii a fost promovat printr-un mix de comunicare mass media care a inclus:
 Canalele de comunicare traditionale (TV, radio, print);
 Campanie outdoor;
 Campanie online.
Campanie TV
 Peste 130 spoturi la Antena 3 de 30 sec/spot, cu doua saptamani inainte de deschiderea evenimentului si pe parcursul acestuia (11 zile);
 Spoturi la National Geografic de 30 sec/spot, cu doua saptamani inainte de deschiderea evenimentului si pe parcursul acestuia (11 zile);
*  transmisii   pe  internet  - TOTAL  MEDIA  NEWS -
Spoturi la Discovery de 30 sec/spot, cu doua saptamani inainte de deschiderea evenimentului si pe parcursul acestuia (11 zile);
 Peste 100 de spoturi la Realitatea TV cu o saptamana inainte de deschiderea evenimentului;
 Peste 100 de spoturi la Romania TV cu o saptamana inainte de deschiderea evenimentului;
 Stiri, reportaje si interviuri redate pe diferite canale media, printre care: Antena 1, Antena 3, Pro TV, RTV, TVR, Digi24, Prima TV, Money Channel, Radio Zu, Radio3Net, Radio Romania Actualitati, Bucuresti Fm.
 Inserturi in presa auto de specialitate: Top Gear, Auto Bild, Auto Motor si Sport, Buletinul Auto, Transporter, Tehnica si Tehnologie, RBT (Revista de Transport si Logistica) Cargo Bus & Magazine, Revista Tranzit, Total Transport;
 Transmisiuni live din cadrul evenimentului: Antena 1, Antena 3, ProTV, DIGI 24, TVR1, PRIMA TV, Money Channel.
Campanie RADIO
 Spoturi, concursuri si interviuri difuzate la Radio Zu – zilnic (25 de zile).
 200 Spoturi de 30 secunde difuzate la Radio Zu, Bucuresti si 10 orase din imprejurimi cu doua saptamani inainte de deschiderea evenimentului si pe parcursul acestuia (25 zile);
 Promovarea SAB & Accesorii in cadrul emisiunii Morning ZU din 11 octombrie – 3 ore de emisie
 Campanie Radio Romania 3Net constand in spot video permanent pe site intr-un articol aflat pe homepage cu o luna inainte de deschiderea evenimentului, banner pe prima pagina a site-ului, 6 spoturi audio pe zi cu o luna inainte de deschiderea evenimentului.
 Radio 21 – 163 spoturi – pe o perioada de 20 zile.
Campanie PRESA SCRISA
 5 Inserturi policromie 1/8 in Jurnalul National; 2 advertoriale in Jurnalul National;
 Insert macheta policromie full page in revista Top Gear – editia septembrie, octombrie precum si 1 advertorial.
 Insert macheta policromie full page in revista Auto Motor si Sport – editia septembrie;
 Insert macheta policromie full page in revista Auto Bild – editia octombrie precum si 1 advertorial;
 4 inserturi macheta policromie full page in revista Transporter – editiile iunie, iulie, august, septembrie;
 2 inserturi macheta policromie full page in revista RBT – revista de transport si logistica – editiile septembrie, octombrie;
 2 inserturi macheta policromie full page in revista Cargo Bus & Magazine;
 4 Inserturi (macheta si caseta reclama) in Buletinul Auto (septembrie – octombrie);
 1 insert macheta color full page in revista Tranzit;
 1 insert macheta color full page in revista Tehnica si Tehnologie.
Campanie OUTDOOR
 Bannere stradale – afisate cu 2 saptamani inainte de eveniment si pe perioada acestuia in cele mai intens circulate zone din Capitala (Calea Dorobantilor cc Stefan cel Mare; Charles de Gaulle, Piata Presei, Piata Romana, Piata Universitatii, Bd. Mihai Bravu cc. Iancului – Intermacedonia, Bd. Mihai Bravu cc. Iancului, Bd. Mihai Bravu cc. Vatra Luminoasa, Bucur Obor, Sos. Stefan cel Mare, Bd. Camil Ressu x Sos. Mihai Bravu, Bd. Unirii, Sos. Mihai Bravu x Bd. Basarabia, B-dul Unirii nr. 14, B-dul Dimitrie Cantemir x Splaiul Unirii (trotuare, Horosocp, si Sitraco), Piata Parcul Carol, B-dul Dimitrie Cantemir – zona Metrou Tineretului si Liceul Gheorghe Sincai, B-dul Gheorghe Sincai – statia metrou Timpuri Noi, Calea Vacaresti x bd Tineretului, Sos. Oltenitei – zona DGITL Sector 4, Sos. Oltenitei – Piata Sudului, Str. Nitu Vasile x str. Emil Racovita si bd. Obregia, Sos. Giurgiului – zona Progresul.) ;
 Backlituri in 20 de locatii cu trafic intens din Capitala;
 Parteneriat cu Primaria Municipiului Bucuresti constand oferirea de spatii de reclama in autobuze (spoturi) si cu Phoenix Media constand in oferirea de led screen-uri si backlituri outdoor;
 Reclame pe LCD-uri in Centrul Vechi
 Balon publicitar luminat, h 9m, Piata Unirii
 Fluturasi publicitari – distribuiti cu 2 saptamani inainte de eveniment in zone cu trafic
pietonal intens (200.000 buc.): (Piata Presei Libere, Piata Universitatii, Piata Unirii, Piata
Romana – ASE, Romexpo, Romaero Baneasa etc.);
 Invitatii - distribuite principalelor trusturi de presa, publicatii de gen, expozanti si
parteneri.
Campanie de afisare bannere pe urmatoarele site-uri:
 Auto: www.autovit.ro, www.auto.ro, www.4tuning.ro, www.0-100.ro, www.topgear.ro, www.24auto.ro; www.dez.ro, www.auto-bild.ro, www.amsonline.ro; www.raliulsibiului.ro; www.radio3net.ro; www.probaspeciala.radio3net.ro; www.autopuls.ro,www.total-media-news.ro,www.bateriiauto.com,www.uleiauto.ro,
www.cargomagazin.com; www.untrr.ro; www.transporter.ro; www.transport-business.ro; www.buletinulauto.ro; www.scooterfun.ro; www.totaltransport.eu, www.traficmedia.ro.
 Sport: www.gsp.ro;
 Stiri: www.antena3.ro, www.jurnalul.ro, www.agerpres.ro;
 Branding de pagina: 14 zile pe www.auto.ro
 Concursuri pe Facebook cu invitatii la SAB & Accesorii 2013 pe paginile de Facebook ale: Autovit.ro, Auto.ro, Auto Bild, 4tuning.ro, Sab.ro
 Spoturi Youtube – Canal SAB:
De asemenea, am demarat o campanie intensa in mediul online materializata prin transmiterea de newslettere catre un numar de aproximativ 25.000 de companii si clienti din baza noastra de date.
 SAB & Accesorii 2013 Bucuresti   a  fost  vizitat  de  61.431 persoane.
Va multumim pentru prezenta alaturi de noi la SAB & Accesorii 2013 si va asteptam la SAB & Accesorii 2014!