Viziunea unui lider pe piata mondiala |
Vineri, 13 Iulie 2012 09:50 |
Expertul în ulei de motor şi aditivi, LIQUI MOLY, doreşte să-şi impulsioneze afacerile sale pe plan internaţional cu un stand mare la târgul Automechanika Frankfurt
Iulie 2012 – Producătorul de ulei de motor şi aditivi, LIQUI MOLY, nu a avut niciodată obiective aşa de ambiţioase. După ce a cucerit piaţa autohtonă, Germania, accentul este pus în prezent pe afacerile internaţionale. LIQUI MOLY trebuie să devină lider pe piaţa mondială în ceea ce priveşte uleiul de motor, a anunţat directorul general şi proprietarul Ernst Prost viziunea sa pentru următorul deceniu. Standul cu o dimensiune de peste 400 mp de la târgul de anul acesta Automechanika din Frankfurt (Germania) reprezintă o treaptă pe scara succesului. Viziunea lider pe piaţa mondială – acest lucru sună îndrăzneţ, deoarece o companie de familie concurează cu concerne multimiliardare în dolari. Însă nu este chiar nerealist dacă privim procesul de dezvoltare al LIQUI MOLY. În decursul ultimilor cinci ani, cifra sa de afaceri aproape că s-a dublat. În aftermarket-ul german, LIQUI MOLY se numără printre liderii de piaţă. Iar cititorii a patru reviste auto germane au ales LIQUI MOLY anul acesta ca fiind cea mai bună marcă de ulei. Această forţă a mărcii nu este întâmplătoare. Şi în anul 2012, LIQUI MOLY va fi reprezentată din nou la târgul Automechanika cu un stand mare. Compania este prezentată pe o suprafaţă de peste 400 mp situată în zona de intrare a sălii 9.1, standul C06 - o apariţie importantă la cel mai mare târg pe plan mondial pentru aftermarket. Se prezintă produsele nou dezvoltate. Printre acestea se numără un aditiv diesel, care are grijă ca filtrul de particule să nu se colmateze aşa de rapid şi astfel contribuie la sporirea duratei sale de viaţă. Pentru ţările, care au în carburant un conţinut de sulf înalt, cercetătorii LIQUI MOLY au dezvoltat TBN Booster: Aditivul pentru ulei se adaugă la uleiul de motor şi împiedică acolo formarea de acid sulfuric. Intervalul de schimbare a uleiului se prelungeşte astfel cu până la 25 de procente. Şi în cazul uleiurilor de motor se prezintă o serie de sortimente perfecţionate şi noi pentru vehicule precum vehicule utilitare.Calitatea „Made in Germany“ stă la începutul reţetei succesului LIQUI MOLY. Această calitate poate fi analizată în detaliu la târg în întreaga gamă care cuprinde peste 4000 produse diferite. Gama LIQUI MOLY nu cuprinde numai câteva uleiuri de motor, ci uleiul corect pentru practic fiecare vehicul. La acestea se adaugă aditivii, care, de exemplu, menţin motorul curat şi prelungesc astfel durata de viaţă a acestuia. În afară de uleiurile de motor şi aditivii, ca cele două produse principale cele mai importante, LIQUI MOLY oferă produse de îngrijire auto, produse de service, toate materialele şi uneltele pentru schimbarea parbrizelor, vaseline, paste şi multe altele. În sectorul auto abia dacă mai există un astfel de producător care să ofere o gamă vastă asemănătoare.Reţeta succesului cuprinde şi un serviciu tehnic vast pentru asistenţa clienţilor, de asemenea, la târgul Automechanika. La standul LIQUI MOLY există prezentări, tehnicienii de aplicaţii oferă sfaturi despre cum se poate profita la maxim de produse şi ajută la soluţionarea problemelor tehnice. |