Lenovo Romania isi extinde reteaua de distributie Imprimare
Marţi, 04 Septembrie 2012 17:42

    Compania a decis semnarea a două noi acorduri de distribuţie cu Lasting System şi Despec România, pentru segmentul IMM-uri.

                         

Prin semnarea acestor parteneriate, Lenovo România are ca obiective lărgirea bazei de distribuţie şi creşterea gradului de acoperire a întregului teritoriu. Pentru Lasting Distribuţie şi Despec, parteneriatele înseamnă extinderea portofoliului de vendori, cu un brand care trimestrul trecut şi-a consolidat poziţia de numărul doi la nivel mondial şi care vizează în perioada următoare locul 1 la nivel global.


 

„Acordul cu Lasting Distribuţie şi Despec ne va permite o prezenţă şi mai accentuată a produselor Lenovo, la un număr cat mai mare de potenţiali clienţi şi într-un segment de business cu potenţial mare de creştere. Lenovo este un jucător activ în toate cele trei segmente de business, Large Accounts, SMB şi Consumer, acordând o atenţie specială segmentului SMB, datorită potenţialului oferit”, spune Aurel Neţin, director general Lenovo Romania, Bulgaria şi Republica Moldova.

LASTING System este unul din jucătorii importanţi ai pieţei naţionale de distribuţie, cu un rol semnificativ în zona de vest a României şi o prezenţă influentă în Bulgaria şi Republica Moldova. Prin acest parteneriat, grupul de distribuţie LASTING vizează dezvoltarea pe segmentul întreprinderilor mici şi mijlocii, precum şi consolidarea expertizei în soluţii complexe pentru afaceri, industrie şi educatie.

„Angajaţi în oferirea tehnologiilor care să răspundă în timp real nevoii clienţilor noştri de a avea soluţii de afaceri eficiente şi flexibile, suntem încântaţi să adăugăm Lenovo în portofoliul nostru. Lenovo este un brand puternic în piaţă şi conferă plus valoare companiei LASTING prin produsele unice care răspund unor necesităţi identificate deja în piaţa românească”, spune Horaţiu Moldovan, Preşedinte al grupului LASTING. „Putem prevedea o cerere bună a produselor Lenovo, iar prin experienţă şi expertiză vom acoperi optim această cerere, datorită reţelei noastre de parteneriate durabile.”

Cu o experienţă de peste 10 ani în domeniul IT şi o reţea solidă de parteneri, Despec România se adresează revânzătorilor printr-o strategie „Dealer Only” cu cea mai largă gamă de produse IT, o buna logistică (Warehouse Management), cunoştinţe despre pieţele locale şi cu suport de marketing specific.

„Am început colaborarea cu Lenovo din nevoia şi din dorinţa de a ne extinde, acesta fiind un proiect în care investim cu toată încrederea. Urmărind să devenim unul dintre furnizorii de top din România, ne orientăm exclusiv către revânzători, oferindu-le o gamă largă de produse, o bună logistică, cunoştinţe despre pieţele locale şi un suport continuu extins. Pentru că succesul unei afaceri depinde în primul rând de oameni, ne susţinem cu încredere partenerii, acesta fiind principiul de bază pentru întreg managementul şi angajaţii Despec Romania”, spune Tiberiu Stanciu, Marketing & Purchase Manager Despec România.

Grupul Lenovo a anunţat rezultatele globale pentru primul trimestru al anului fiscal 2012-2013 (aprilie-iunie 2012), cu vânzări trimestriale globale de 8 miliarde USD, în creştere cu 35% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. În acelaşi timp, profitul net pentru acelaşi trimestru a crescut cu 30 de procente faţă de anul anterior, până la 141 milioane dolari.

 

 

**  sursa :