Bucuresti Business Days, in 29-30 noiembrie 2011 Imprimare
Companii
Marţi, 29 Noiembrie 2011 09:19

                     Bucuresti Business Days, in 29-30 noiembrie 2011, la Wilbrook Platinum Business & Convention Center.

 

   Evenimentul Bucuresti Business Days este cel de al treilea de anul acesta si al cincelea din seria de evenimente Business Days organizate pana acum, dupa doua evenimente de anvergura organizate in acest an in provincie, care au reusit sa reuneasca fiecare peste 500 de participanti veniti din toate colturile tarii, alaturi de o suita de speakeri consacrati – nume sonore din business-ul romanesc, facilitatori cu experienta si antreprenori de succes: Timisoara Business Days (martie 2011 – detalii); Brasov Business Days (septembrie 2011 – detalii).

           

     Evenimentul este conceput si construit pe ideea de a crea o platforma de oportunitati si business networking pentru antreprenorii si managerii romani. Este singurul eveniment de business dedicat antreprenorilor care integreaza in jurul ideii de business networking interesele celor trei mari categorii de stakeholderi ce iau parte la eveniment: participanti, speakeri si parteneri. Evenimentul va mentine structura si modul de organizare de la evenimentele anterioare, in conformitate cu conceptul general al evenimentelor Business Days pe anul 2011. O data cu cea de-a cincea editie, vom bate toate recordurile noastre de pana acum: peste 90 de speakeri de top; 6 conferinte; 4 conferinte dedicate factorilor de decizie si celor implicati in decizii strategice; 1 conferinta dedicata managerilor de resurse umane; 1 conferinta dedicata directorilor de vanzari; 16 workshopuri; 4 sesiuni de Business Networking; degustari de vinuri celebre si de produse sanatoase; numeroase concursuri si o tombola cu sute de premii; 2 mese rotunde dedicate elitei mediului de afaceri cu invitati speciali; o expozitie tematica.

  Pentru mai multe detalii despre structura evenimentului, accesati pagina: Program. Patru perspective distincte – o abordare completa a mediului de afaceri Pentru prima data in seria de evenimente, cele patru conferinte de la Bucuresti Business Days vor aborda o tema comuna, pentru a ajuta factorii de decizie din companiile romanesti sa primeasca o viziune din patru perspective diferite, din partea a patru categorii de oameni de afaceri diferiti (reprezentanti de seama in domeniul lor): specialisti in finante, fiscalitate si banci; investitori, fonduri de investitii, consultanti, business angels, antreprenori sociali, pionieri vizionari; top manageri in companii foarte mari, internationale; antreprenori de succes din diverse domenii. Astfel, conferintele vor dezbate tendintele si trendurile pe care le vor lua afacerile in urma traversarii acestor vremuri economice tulburi. Participantii vor avea ocazia de a primi feedback din partea celor patru categorii de oameni de afaceri si cu privire la perspectiva lor asupra finantarii afacerilor: fie ca este vorba despre cei care ofera banii, fie ca este vorba de cei care au nevoie de finantare pentru derularea si dezvoltarea afacerilor. Noua paradigma economica – cum putem face fata noilor provocari?

  Un alt element de noutate in ceea ce priveste aceasta editie il reprezinta faptul ca Bucuresti Business Days va avea o componenta vizionara, conferintele si workshop-urile acestei editii fiind concepute in asa fel incat sa ajutam participantii – oameni de afaceri (fie ei antreprenori sau manageri) – sa identifice care sunt abilitatile potrivite pentru a face fata noilor provocari in drumul spre succes al fiecaruia. Vom discuta – impreuna cu invitatii nostri – despre felul in care criza economica a modificat structura si dinamica mediului de afaceri romanesc, pornind de la schimbarea comportamentului de consum si pana la adaptarea antreprenorilor, investitorilor si managerilor la noile conditii economice. Pentru acest scop, ii vom aduce la un loc pe cei care scriu acum istorie in economia romaneasca, alaturi de consultanti, specialisti, traineri si speakeri motivationali, fiecare dintre acestia impartasindu-si viziunea cu privire la modul in care oamenii de afaceri din Romania vor trebui sa-si modifice comportamentele in contextul noii paradigme economice in formare in Romania.