Total Media News

Stiri - Life
Top 10 cele mai vizualizate videoclipuri romanesti de pe Youtube, in 2011 PDF Imprimare Email
Monden
Vineri, 30 Decembrie 2011 14:14
 

Videoclipurile pieselor romanesti au adunat un numar destul de mare de vizualizari in 2011. Printre artistii cei mai urmariti se afla bineinteles Inna, Alexandra Stan, dar si Guess Who sau Maximilian.

 

 

Top 10 cele mai vizualizate videoclipuri romanesti de pe Youtube, in 2011

In acest top se afla cele mai vizualizate piese romanesti, lansate in anul 2011 si postate pe site-ul Youtube.com. Numarul total de vizualizari s-a calculat ca suma vizualizarilor unui clip de pe unul sau doua canale oficiale.

S-au luat un considerare si videoclipurile lansate in 2010, dar care au avut un numar foarte mare de vizualizari in 2011.

Iata care au fost cele mai vizionate clipuri romanesti in 2011:

1. Inna - Sun is Up - 42.263.840 vizualizari

INNA - Sun is UP (Official video) de pe tare.ro

Lansat in octombrie 2010, videoclipul piesei "Sun is Up" a Innei este cel mai vizualizat videoclip din 2011 al unui artist roman. Artista a adunat mai mult de 42 milioane de vizualizari de pe doua conturi pe care este postat acest videoclip.

2. Sasha Lopez - All My People - 23.560.291 vizualizari

Tot de pe doua conturi au adunat si cei de la Sasha Lopez peste 23,5 milioane de vizualiari, din martie si pana acum, pentru piesa "All My People".

3. Alexandra Stan - Get Back(ASAP) - 18.413. 791 vizualizari

Alexandra Stan - Get Back ASAP de pe tare.ro

Daca cu "Mr. Saxobeat" a reusit sa intre in top 100 cele mai vizionate clipuri de pe YouTube All Time, iata ca piesa "Get back (ASAP)" a Alexandrei Stan se afla doar pe 3 in topul clipurilor romanesti din 2011.

4. Fly Project - Goodbye - 16.475.942 vizualizari

Baietii de la Fly Project au dat lovitura cu piesa "Goodbye", care a fost foarte bine primita de publicul romanesc, dar si din strainatate.

5. Lucky Man Project - Pumpin' - 15.349.469 vizualizari

Cu peste 15 milioane de vizualizari, de pe doua conturi ofiicale, Lucky Man Project se claseaza pe 5 in topul celor mai vizualizate videoclipuri de pe youtube in 2011, cu piesa "Pumpin'"

6. Inna - Club Rocker -11.422.517 vizualizari

Inna - Club Rocker (Official Video) de pe tare.ro

Cel de-al doilea single de pe albumul "I am the club rocker" al Innei a adunat anul acesta aproape 11,5 milioane de vizualizari pe YouTube.

7. Allexinno & Starchild - Senorita - 10.613.407 vizualizari

Allexinno & Starchild - Senorita de pe tare.ro

Dupa ce-am ascultat-o toata vara era de asteptat ca "Senorita" sa intre in acest top. Allexinno si Starchild au adunat peste 10,5 milioane de vizualizari pentru aceasta piesa.

8. Guess Who feat deMoga - Tot Mai Sus - 10.543.495 vizualizari

Guess Who - Tot Mai Sus feat deMoga de pe tare.ro

In ultimii doi ani Guess Who a ajuns "Tot mai sus" in topuri , iar faptul ca piesa in colaborare cu DeMoga se afla pe 8 in acest top, confirma acest lucru.

9. Deepside Deejays - Never Be Alone - 9.443.483 vizualizari

Piesa "Never be alone" a baietilor de la Deepside Deejays a reusit si ea sa adune aproape 10 milioane de vizualizari in 2011.

10. Maximilian feat MefX - Sophie - 9.276.720 vizualizari

Maximilian - Sophie (feat MefX) de pe tare.ro

Melodia care incheie topul nostru a fost lansata in luna iulie a acestui an, astfel ca in doar jumatate de an "Sophie" a adunat peste 9 milioane de vizualiari. Felicitari lui Maximilian si lui MefX.

 

 

 

*** sursa  :  apropo.ro

 
6 pasi esentiali pentru un machiaj de durata PDF Imprimare Email
Monden
Vineri, 23 Decembrie 2011 09:08

Cui ii place sa-si vada rimelul scurs, conturul ochilor sters sau fardul strans pe pleoape? Nimanui. Cu atat mai putin tie, in ziua nuntii! Asigura-te ca machiajul tau va arata impecabil pana la final.

 

 

 

1. Hidratarea

Inainte de orice, asigura-te ca pielea este suficient hidratata. Produsele de machiaj nu se fixeaza bine daca tenul e nesanatos si, in plus, il pot irita. Alege o crema cu vitamine (A, E sau C) pe care sa o aplici seara, inainte de culcare. Astfel, tenul isi va recapata stralucirea si vitalitatea.

 

   

2. Fondul de ten

Fondul de ten trebuie sa fie baza pe care se aplica orice machiaj. Pe langa faptul ca protejeaza tenul de factorii de mediu (praf, vant, soare), fondul de ten aplicat corect ascunde imperfectiunile si uniformizeaza diferitele nuante ale pielii.

O inovatie in domeniu este fondul de ten cu textura tip spuma, care se aplica usor, asigura un finisaj impecabil si hidrateaza tenul.

3. Fardul de pleoape

De regula, fardurile deschise lumineaza privirea si creeaza iluzia de ochi mai mari, iar cele in nuante inchise micsoreaza ochiul. Acestea din urma mai au si dezavantajul ca, daca nu sunt perfect aplicate, accentueaza cearcanele si ridurile fine. In ceea ce priveste textura, alege farduri de pleoape cremoase, pentru ca se intind usor si dureaza. In cazul fardurilor pulbere, poti obtine acelasi efect daca le aplici cu un buretel umed.

4. Conturul ochilor

Pentru un contur durabil al ochilor, opteaza pentru tus. Asemeni rimelului, tusul poate fi atat rezistent la apa, cat si transparent. Culorile de tus variaza, insa rar gasesti exact nuanta de care ai nevoie. Solutia? Opteaza pentru un tus transparent, inmoaie pensula in fardul colorat si vei obtine cea mai originala culoare.

5. Genele

Genele rimelate evidentiaza forma ochiului si intensifica privirea. Daca ai nevoie de un machiaj care sa reziste intreaga zi, alege un rimel rezistent la apa. Mai ales pentru ziua nuntii, cand nu se stie daca o sa poti sa-ti tii lacrimile in frau...

6. Fixarea

Orice machiaj durabil trebuie incheiat cu fixarea. Pentru a fixa machiajul pe fata, pulverizeaza tenul cu apa minerala sau termala, de la distanta. Inovatia in domeniul machiajului rezistent este spray-ul pentru fixare, care actioneaza asupra fetei asemeni unui fixativ pentru par.

 

 

 

 

**  sursa  :  miresici.ro

 
Digital Luxury Forum 2011 PDF Imprimare Email
Monden
Vineri, 02 Decembrie 2011 16:52

Primul eveniment de business din Romania dedicat dedicat luxului digital

8 decembrie 2011, Casa Mediterana, Bucuresti

Unde: Restaurant Casa Mediterana – Soseaua Nordului, nr. 7-9, Bucuresti

Cand: 8 decembrie 2011, ora 12:00

 

                          

Site-ul oficial al evenimentului: www.digitalluxuryforum.ro

Pe 8 decembrie 2011 in Bucuresti are loc prima editie a Digital Luxury Forum – primul eveniment de business din Romania care isi propune sa exploreze relatia dintre jucatorii de pe piata autohtona a luxului si media digitale.

Digital Luxury Forum se va concentra pe modul in care brandurile evolueaza in cadrul ecosistemului digital, protejandu-si in acelasi timp esenta si bagajul ereditar al marcii. Agenda evenimentului va fi axata pe pozitionarea in mediul digital, fie ca vorbim de canale specializate, social media, publicatii online, e-commerce, f-commerce, video content, tv online, blogging etc.

Reanalizarea si reordonarea oportunitatilor oferite de dezvoltarea rapida din ultimii ani a comunicarii electronice devine cu atat mai stringenta cu cat criza financiara a reconfirmat si accelerat declinul mediilor traditionale. Masa rotunda va reuni reprezentanti de prim rang ai pietei de lux autohtone si regionale, jurnalisti specializati si analisti ai pietei, bloggeri si reprezentanti ai consumatorilor, reprezentanti ai agentiilor de publicitate.

Subiectele principale ce vor fi discutate in cadrul Digital Luxury Forum 2011:
- Ce este luxul in media digitale?
- Mediul online, de la showroom la strategii de comunicare
- Target reach: Selectarea publicului-tinta in retelele sociale.
- Forum, blog, portal – publicitate sau reprezentare?
- Falsul connaisseur si metodele de disimulare a publicitatii
- Aplicatii mobile
- Segmentare si monitorizare pentru TV Online
- Nisarea in programele de televiziune
- Cultura luxului – raspandirea si permanenta online a cunostintelor despre lux.

Evenimentul este organizat de deLUXE-lifestyle in parteneriat cu Media Dog Patrol, avand ca partener strategic Restaurant Casa Mediterana (Soseaua Nordului, Nr 7 – 9, Bucuresti), gazda evenimentului.

Despre deLUXE-lifestyle.ro:
deLUXE-lifestyle.ro
este cel mai complex portal de luxury lifestyle din Romania dedicat tendintelor si analizelor din lumea brandurilor si furnizorilor high-end. Infiintat in  decembrie 2008, deLUXE-lifestyle.ro reuneste in prezent informatii de interes din peste 20 de categorii din industria de lux, focusandu-se pe striri, filme, articole, evenimente si showroom-uri dedicate.

Despre Media Dog Patrol:
Media Dog Patrol estre producatorul “Pe picior mare” – prima emisiune dedicata integral lumii luxului din Romania si una dintre putinele emisiuni de acest fel din lume: o privire in adancime asupra unei lumi exceptionale, unde produsele isi depasesc functionalitatea si devin arta, fie ca este vorba despre un ceas sau o rochie, despre un restaurant sau un automobil.
In fiecare duminica, de la 19:30, pe TVR2, Radu Rizea va conduce in sferele exclusiviste ale oamenilor foarte bogati la emisiunea “Pe picior mare”.

Programul complet si invitatii se regaseste pe site-ul oficial al evenimentului: www.digitalluxuryforum.ro

Accesul la eveniment se face exclusiv pe baza de invitatie.
Pentru acreditari de presa si informatii suplimentare, va rugam contactati: office[at] deluxe-lifestyle.ro sau telefonic la: +40 746 566 713.

 
Reducere Nivea - 25% PDF Imprimare Email
Monden
Marţi, 15 Noiembrie 2011 16:38

 

               -25% reducere pentru produsele Nivea Visage

                      si   Nivea for Men.

 

      Cumpara produse din gama Nivea Visage (toata gama Care, Cleasing si Pure&Natural) si toata gama Nivea For Men, din magazinele B&B Collection si Kendra, in perioada 01.10 - 31.12.2011 si primesti o reducere de 25%. La promotie participa toate produsele Nivea Visage.

 

                                             

 
Cătălin Botezatu se lansează în lumea ochelarilor PDF Imprimare Email
Monden
Vineri, 04 Noiembrie 2011 09:33

   După 8 ani de colaborare cu Cătălin Botezatu, considerat cel mai cunoscut creator roman de modă şi cea mai profitabilă vedetă din România în 2010, Sover Optica şi renumitul designer au decis să lanseze prima colecţie de ochelari de soare sub denumirea Catalin Botezatu eyewear.

 

   Evenimentul a  avut  loc  sâmbătă, 22 octombrie 2011, orele 20:30, în cadrul festiv prilejuit de cea de-a XVI-a editie a  “Întâlnirii Partenerilor Sover Optica” de la Ambasad`Or Leisure & Events din Otopeni. În premiera pentru sectorul autohton de profil, organizatorul a programat o transmisie live accesibilă prin intermediul “Ambassador Eyewear”, o pagina de Facebook iniţiată de Sover Optica.

Aflându-se în preajma celei de-a 15-a prezentări de modă în calitate de parteneri, Cătălin Botezatu şi Sover Optica propun pieţii româneşti o linie de accesorii cu o puternică personalitate, ochelarii de soare fiind accente esenţiale în cadrul oricărei garderobe moderne. Caracterul colecţiei respectă tendinţele actualului sezon, precum şi cele mai recente outfituri din prezentările Aviator by Catalin Botezatu, aspectul vintage şi look-ul military fiind cel mai bine puse în valoare de cele patru modele pilot. Sunt de asemenea disponibile şi două modele pentru femei ce se pot asorta unui look fashion, a căror siluetă oversize aminteşte de mijlocul anilor `60 şi de celebra Jackie O. Din colecţie face parte şi o montura unisex din acetat, o replică a binecunoscutului Wayfarer, un model icon pe care designerul a dorit să-l verniseze în trei variante cromatice: negru, roşu si alb. Toate cele şapte modele sunt echipate cu lentile polarizate.

          alt

Citeşte mai mult...
 


Pagina 64 din 66

Abonare newsletter




Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.net
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Service Auto autorizat RAR
Uleiuri Auto
Baterii auto
Salonul Auto Bucuresti 2016
Bucharest FAshion Week 2015

Sunteti aici: Home Life