Marţi, 04 Aprilie 2017 12:53 |
Confom mediafax.ro, proiectul elaborat de Ministerul Mediului privind înlocuirea timbrului de mediu, obţinut în exclusivitate de MEDIAFAX, autorităţile propun introducerea a şase abţibilduri colorate, care să facă distincţia între autoturisme în funcţie de nivelul de poluare al acestora.
Acest proiect propune ca pentru autovehiculele electrice şi cele cu motoare hybrid (electric + alt carburant) să fie alocat un abţibild de culoare verde, numerotat cu cifra "0", aceste vehicule fiind considerate cel mai puţin poluante.
A doua categorie ar urma să fie cea a maşinilor cu motoare pe benzină, Euro 5 şi Euro 6, construite după anul 2011, care ar urma să primească un abţibild de culoare albastră, numerotat cu cifra "6". În aceeaşi categorie ar urma să fie şi camioanele şi autobuzele cu motoare pe benzină fabricate după întâi ianuarie 2017.
Conform clasificării din proiectul elaborat de Ministerul Mediului, în cea de-a treia categorie, căreia ar urma să i se aloce un abţibild de culoare galbenă, numerotat cu cifra "5", se încadrează autoturismele cu motoare diesel, Euro 5 şi Euro 6, fabricate după 1 ianuarie 2011, cele cu motoare pe benzină Euro 4, fabricate între 2006 şi 2010, autoutilitarele diesel fabricate după anul 2011 - Euro 5 şi 6, vehiculele mari cu motoare pe benzină Euro 4, camioanele, autobuzele şi autocarele cu motoare diesel Euro 6, fabricate după anul 2014, şi cele cu motoare pe benzină, Euro 5, construite între 2009 şi 2013.
|
Citeşte mai mult...
|
Duminică, 16 Mai 2021 19:59 |
Noul Hyundai Tucson surprinde prin design-ul revolutionar la exterior, dar si prin multitudinea de dotari, sisteme de securitate si optionale ce pot fi regasite la interiorul acestui SUV de succes in piata romaneasca.
Modelul aparut recent in tara noastra poate fi gasit in 4 versiuni: Termic, Hybrid, Mild Hybrid si Plug in Hybrid.
Pe piata din Romania varianta de baza are un motor de 1.6L pe benzina, 150 cai putere, o cutie manuala in 6 trepte si in varianta comfort poate fi achizitionata pentru 19.300 euro cu programul Rabla.
Varianta de top ca motorizare este un motor de 1.6L, PlugIn Hybrid, 4x4, in echipare Premium, si o cutie automata in 6 trepte ce poate ajunge cu programul Rabla la 36.764 euro.
Modelul prezentat cu interiorul din imagine, surprinde printr-un bord digital foarte bine realizat, blind spor view monitoring, care prin camerele din oglinzi aduce in fata soferului imaginea unghiului mort, un confort foarte bun la interior, dar si un motor potent, la cei 230 cai putere pe care ii dezvolta motorul Hybrid de 1.6L, cu o cutie automata in 6 rapoarte. Acest model poate ajunge la 36.064 euro cu programul Rabla.
De asemenea, cutia de viteze shift by wire este una foarte interesanta, renuntandu-se la levier, aceasta fiind actionata cu ajutorul a 4 butoane asezate foarte confortabil langa sofer.
|
Citeşte mai mult...
|
|
Joi, 06 Mai 2021 09:24 |
Stop și de la capăt: schimbări pentru performanță
Întrunit pe 5 mai, Comitetul Executiv al Federației Române de Gimnastică a analizat prezentările Directorilor Tehnici Corina Moroșan și George Predescu și a antrenorilor federali Angela Cacovean și Viorel Lătărețu, cu privire la activitatea și la rezultatele sportivilor români, și a decis restructurarea activității lotului feminin de la Deva și descentralizarea pregătirii lotului masculin astfel: • Antonia Duță și Ioana Stănciulescu se vor pregăti la București alături de gimnastele calificate la Jocurile Olimpice (Larisa Iordache și Maria Holbură), cu antrenorii Lăcrămioara și Cristian Moldovan, iar Silviana Sfiringu la Deva, cu grupa coordonată de antrenorul Lucian Sandu. • Marian Dragulescu, component al lotului olimpic, va ramâne în pregătire la București împreună cu Ștefan Gall.
|
Citeşte mai mult...
|
Luni, 27 Septembrie 2021 13:12 |
Alpine F1 Team extended its points-scoring streak to fourteen races as Fernando Alonso finished in sixth place in a busy and eventful Russian Grand Prix at the Sochi Autodrom. Esteban Ocon was outside the points in fourteenth place.
The race began dry and ended in the wet as rain fell just a handful of laps from the end, bringing a difficult decision on whether to gamble on dry tyres to the chequered flag or opt for Intermediates. Eventually, both drivers went for Intermediates with Fernando able to hold onto sixth place and add a valuable eight points to the Championship.
Both drivers made strong starts off the line with Fernando – starting on Hards - late on the brakes into Turn 2 in the fight for the top four, and Esteban – on Mediums - able to progress to eighth place. Fernando settled into eighth and Esteban ninth in the early running. Esteban pitted on lap 15 for new Hards to cover others around him while Fernando remained out and ran long on Hards, occupying second place for seven laps.
|
Citeşte mai mult...
|
|