Total Media News

Mama si Copilul
Cine m-a invatat sa fiu parinte ? PDF Imprimare Email
Mama si Copilul
Luni, 30 Septembrie 2013 07:46

                        Cine m-a invatat sa fiu parinte?


     

        Cauti pe Google, intrebi un vecin sau iti insusesti un ” permis de parinte” pe care il prezinti fara explicatii?

 

     Sa vedem cu ce varianta ramanen!

     In prima varianta gasesti materiale, invitatii si sfaturi fel de fel. Toate pentru parinti, dar majoritatea vorbind despre cum sa intelegem cresterea si devoltarea copilului. De acord, dar cine m-a invatat sa fiu parinte? Faci “slalom” printre sfaturi, ba de la oameni care cresc copii si experientele lor, ba de la oameni care inca nu au devenit parinti, dar ii preocupa subiectul, idei, povesti, experiente, sfaturi de la specialisti, teorii si iar te intrebi, de fapt, CINE m-a invatat sa fiu PARINTE?

   In a doua varianta: sa intrebi un vecin, o bunica, un cunoscut. E o idee, dar de multe ori primesti raspunsuri inainte sa intrebi sau sa iti doresti sa intrebi. 

Citeşte mai mult...
 
Noi norme UE privind compozitia chimica a jucariilor intra in vigoare de sambata PDF Imprimare Email
Mama si Copilul
Sâmbătă, 20 Iulie 2013 16:20

          Noile cerinte chimice ale UE pentru jucarii, prin care substantele care sunt cancerigene, mutagene sau toxice pentru reproducere, precum si 55 de mirosuri care provoaca alergie sunt interzise in compozitia jucariilor, intra in vigoare de sambata, 20 iulie, informeaza Comisia Europeana.
               
     “Siguranta jucariilor si protectia sanatatii copiilor constituie unele dintre prioritatile cele mai importante ale CE. Comisia va continua sa urmareasca evolutiile stiintifice pentru a se asigura ca cerintele chimice pentru jucarii sunt rapid adaptate la progresul stiintific”, a declarat comisarul european pentru industrie si antreprenoriat, Antonio Tajani, citat in comunicatul CE.

 

      Directiva publicata in iunie 2009 si care a intrat in vigoare o luna mai tarziu se aplica jucariilor destinate copiilor sub 14 ani, definind in total 19 produse care intra in domeniul de aplicare. Statele membre au fost obligate sa aplice noile masuri de la 20 iulie 2011, cu exceptia sectiunii referitoare la cerintele chimice, care intra in vigoare de la 20 iulie 2013. Astfel, substantele care pot provoca cancer, pot afecta informatia genetica sau reproducerea nu mai sunt permise in partile jucariilor accesibile copiilor. Pentru anumite substante precum nichelul au fost introduse valori-limita, iar unele metale grele care sunt deosebit de toxice, precum plumbul, nu mai pot fi utilizate in partile jucariilor la care copiii au acces, informeaza Agerpres.

Citeşte mai mult...
 
Ce să mănânci în timpul sarcinii ca să slăbeşti rapid după naştere PDF Imprimare Email
Mama si Copilul
Miercuri, 03 Octombrie 2012 06:47


           Creșterea în greutate în timpul sarcinii este sănătoasă pentru tine și bebelușul tău, însă atunci când vrei să slăbești rapid după naștere, este important să urmezi câteva sfaturi cu privire la alimentația sănătoasă ce te ajută să scapi mai ușor de kilogramele în plus.

 

               Cele mai multe femei iau în greutate între 11 și 15 kg în timpul sarcinii, iar slăbitul după naștere poate fi ușurat sau îngreunat de modul în care te hrănești în cele 9 luni. Evită mâncărurile prăjite în ulei, băuturile îndulcite artificial și acidulate, pentru a nu crea depozite de grăsime greu de eliminat după sarcină. Bazează-ți alimentația din timpul sarcinii pe cele mai hrănitoare și mai sănătoase alimente.

 

Fructe și legume proaspete

Fructele și legumele îți asigură o creștere în greutate fără probleme de sănătate, dar și vitaminele și mineralele necesare ție și bebelusului în timpul sarcinii.

 

Fasolea și spanacul conțin necesarul de fier, iar un măr zilnic glucide naturale și antioxidanți. Evită însă germenii cruzi în timpul sarcinii, deoarece pot conține bacterii periculoase.PeșteCarnea slabă, de pui sau de vită, este recomandată de nutriționiști în timpul sarcinii, dar și peștele în cantități limitate este foarte important pentru buna funcționare a corpului. Evită peștele oceanic ce poate avea un conținut ridicat de mercur, dar mănâncă somon, sardine și ton, maxim 340g pe săptămână, în 2-3 porții. În afară de proteinele sănătoase, peștele îți oferă grăsimi monosaturate care îți mențin metabolismul în formă.Cereale integralePe timpul sarcinii, ca să nu te îngrași prea mult și să nu ai probleme mai târziu, când vrei să slăbești, asigură-te că introduci în alimentația ta carbohidrați cât mai complecși. Renunță la păinea albă și înlocuiește-o cu păine din cereale integrale și alege întotdeauna pastele obținute din cereale integrale și orezul sălbatic, mai hrănitor și mai sănătos decât cel alb, decorticat.Lactate pasteurizate cu conținut scăzut de grăsimeNutriționiștii recomandă produsele lactate pasteurizate pentru siguranța ta și a bebelușului în timpul sarcinii, iar cele cu conținut scăzut de grăsime îți oferă calciul necesar fără să te încarce cu calorii inutile ce se pot transfoma în depozite de grăsime permanente.

Cafea sau ceai verdeC

ofeina este admisă în timpul sarcinii în cantitate moderată și te poate menține activă astfel încât să nu devii sedentară nici în timpul sarcinii, nici după. Cantitatea maximă recomandată este de 200mg cofeină pe zi, pe care o poți depăși ușor dacă bei mai mult de o ceașcă de cafea și una de ceai verde pe zi. Nu uită și de cofeina din ciocolată, prezentă în procent mai mare în ciocolată cu conținut ridicat de cacao.

Cum slăbești rapid după naștere

În timpul sarcinii contează foarte mult și când mănânci, nu doar ce mănânci. Încearcă să micșorezi cele 3 mese zilnice și să adaugi încă 2-3 gustări de-a lungul zilei. Mâncând mai puțin, la fiecare 3 ore, asiguri corpului mai multă energie și stimulezi metabolismul astfel încât creșterea în greutate poate fi eliminată mai ușor după naștere.Alăptarea, mișcarea și somnul joacă un rol la fel de important în scaderea în greutate după sarcină. Încearcă să faci cel puțin o plimbare de 15 minute pe zi și să dormi atunci când ai ocazia, odată cu bebelușul tău.

**  sursa  : eva.ro 
 
Parintii isi influenteaza in mod subconstient copiii chiar inainte de nastere PDF Imprimare Email
Mama si Copilul
Luni, 11 Iunie 2012 18:29

"Parintii au o influenta majora asupra atributelor mentale si fizice ale copiilor pe care ii cresc", conform dr. Thomas Verny, specialist in domeniul psihiatriei prenatale si perinatale. 

                                          

      Verny spune ca aceasta influenta incepe nu dupa, ci inainte de nastere. Cand Verny a sustinut pentru prima data, in cartea "The Secret Life of the Unborn Child", ca influenta parintilor se intinde chiar si in perioada de gestatie, dovezile stiintifice erau inca putine la numar, iar expertii au fost sceptici. 

Citeşte mai mult...
 
Dieta in alaptare pentru o mamica sanatoasa PDF Imprimare Email
Mama si Copilul
Marţi, 29 Mai 2012 08:50

Multe proaspete mamici se intreaba ce inseamna alaptarea pentru dieta lor alimentara. Probabil ca nu va trebui sa faci schimbari majore in alimentatie atunci cand alaptezi, desi sunt cateva reguli importante pe care va trebui sa le respecti pentru santatea ta.

Citeşte mai mult...
 


Pagina 1 din 2

Abonare newsletter




Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.net
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Service Auto autorizat RAR
Uleiuri Auto
Baterii auto
Salonul Auto Bucuresti 2016
Bucharest FAshion Week 2015

Sunteti aici: Home Social Mama si Copilul