Total Media News

Media-Publicitate
De ce va muri televiziunea traditionala in 10 ani PDF Imprimare
Duminică, 03 Mai 2015 21:03

  

                                                       

     In 10 ani televiziunea va fi moarta. Este predictia lui Rene Rechtman, sef pe international la compania de media Maker Studios, lider in productia si distributia de continut online dedicat generatiei Millennials in SUA. Este cea mai mare retea de content pe YouTube, atragand mai mult de 11 miliarde de vizualizari lunar. Vezi care sunt motivele specialistului media si cum se va transforma acest domeniu.

     Bineinteles, este in interesul lui Rechtman sa spuna asta. Business-ul sau, detinut de Disney, este construit pe proiecte media care au un succes urias fara audienta televiziunii traditionale. Insa cu 650 de milioane de abonati (cei mai multi din generatia Millennials – cei care au acum intre 18 si 34 de ani), Rechtman are la dispozitie o gramada de informatii la care se refera atunci cand face predictii in legatura cu viitorul media, scriu jurnalistii de la Business Insider,   care l-au intrebat daca publicitarii se aliniaza acestei viziuni conform careia obiceiurile de consum media nu vor mai include in curand televiziunea traditionala.“Foarte multe persoane din acest domeniu au copii adolescenti. Intreabati-l intr-o zi pe Bob Iger (CEO-ul Disney) de ce a cumparat Maker. Sunt sigur ca motivul este legat de copiii sai, care consuma foarte mult continut pe aceste canale”, a raspuns Rechtman, care este convins ca in 10 ani, televiziunea, asa cum o stim acum, va fi foarte, foarte diferita."Din punct de vedere demografic, punctul critic a fost atins. Adica nu este cale de intoarcere, dupa parerea mea. E ca si cum ai inota impotriva curentului. OK, televiziunea pe care o stim noi nu va muri maine. Dar daca ne gandim in termen de 10 ani?

 

Citeşte mai mult...
 
Stelian Tanase - preşedintele-director general al SRTv - Cere MARIREA taxei platita de populatie PDF Imprimare
Marţi, 07 Aprilie 2015 07:21

          

                                   


     Stelian Tanase  vrea BANI  mai multi de la  populatie  si  firme !!

     Stelian Tănase, preşedintele-director general al SRTv, a declarat, luni, că TVR se află "într-o situaţie financiară extrem de critică", iar conducerea Televiziunii Române a transmis către autorităţile statului, inclusiv ANAF, "propuneri de soluţii la problemele grave ale televiziunii".

        Una  este sa  fii JURNALIST   , alta este sa  fii MANAGER  !!

     Stelian Tănase a reacţionat după ce Adrian Bucur, membru al Consiliului de Administraţie (CA) al Societăţii Române de Televiziune (SRTv), a declarat luni, pentru MEDIAFAX, că a decis să facă un apel public, întrucât situaţia TVR este disperată, televiziunea publică având penalităţi la fisc de aproximativ 9 milioane de euro pe an.

     Astfel, într-un punct de vedere remis MEDIAFAX, Stelian Tănase confirmă situaţia critică în care se află TVR.

      "TVR se află, într-adevăr, într-o situaţie financiară extrem de critică. În această perioadă foarte dificilă, conducerea TVR a fost nevoită să prioritizeze cheltuielile în funcţie de interesul telespectatorilor, conform misiunii publice a Televiziunii Române. În contextul datoriilor imense pe care le are TVR, soluţia actualei conduceri a fost să rezilieze contractele emisiunilor scumpe şi să încerce să reducă cheltuielile de producţie. În acest sezon, Televiziunea Română funcţionează cu grile de programe mult mai ieftine faţă de anii trecuţi", spune Stelian Tănase.

 

Citeşte mai mult...
 
Televiziunea americană Universal Channel se retrage din România PDF Imprimare
Miercuri, 01 Aprilie 2015 19:27


                                     


   Televiziunea americană Universal Channel se va retrage din România, ultima zi de emisie fiind 30 aprilie, au declarat miercuri, pentru MEDIAFAX, reprezentanţii Universal Networks International.

    Decizia a fost luată de Universal Networks International după evaluarea portofoliului său de televiziuni din România, potrivit reprezentanţilor companiei.

    Universal Channel, care a intrat pe piaţa din România pe 1 decembrie 2007, este cea mai importantă televiziune din portofoliul Universal Networks International şi difuzează filme hollywoodiene şi seriale, precum "Arcaşul", "Doi bărbaţi şi jumătate", Dexter", "Castle" şi "CSI: Miami".

    După încetarea emisiei Universal Channel, UNI va rămâne prezentă pe piaţa audiovizualului din România cu televiziunile Diva şi E! Entertainment.


Citeşte mai mult...
 
Smart TV, a primit licenţă de la CNA şi va fi lansată în acest an PDF Imprimare
Miercuri, 11 Februarie 2015 17:13

                        

                                

    Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a acordat, în şedinţa de marţi, o licenţă pentru lansarea televiziunii generaliste Smart TV, care ar urma să înceapă să emită în acest an, după cum a declarat, pentru MEDIAFAX, proprietarul noului post, Florin Brabete, membru al Partidului Verde.

    Astfel, societatea FB Invest Solutions SRL din Bucureşti, al cărei asociat unic este Florin Brabete, membru al Partidului Verde, a solicitat CNA o licenţă audiovizuală pentru difuzarea pe satelit a televiziunii Smart TV, după cum agenţia MEDIAFAX a relatat în 30 ianuarie.

    În şedinţa de marţi, membrii CNA au analizat solicitarea societăţii FB Invest Solutions SRL şi au aprobat, cu unanimitate de voturi (Florin Gabrea, Valentin Jucan, Lorand Turos, Viorel-Vasile Buda, Laura Georgescu, Gabriel Tufeanu, Răsvan Popescu şi Radu Călin Cristea) acordarea licenţei pentru Smart TV.

 

Citeşte mai mult...
 
Strategii de promovare PDF Imprimare
Sâmbătă, 07 Februarie 2015 22:44

 

                                           

    Dificultatea majora in activitatea de promovare a produsului/ serviciului este evaluarea rentabilitatii financiare a promovarii.

    Un produs sau serviciu de calitate nu se vinde singur. Pentru ca acesta sa poata fi valorificat, beneficiile lui trebuie sa fie comunicate clar potentialilor consumatori.

    O componenta de baza a unei strategii de promovare / marketing este comunicarea utilizatii si beneficiilor produsului catre clientul final si crearea unei imaginii cat mai bune.

    In acelasi timp, marca in sine trebuie promovata pentru a se face cunoscuta si a putea sa vanda sustinut.

    Exista mai multe metode si canale prin care va puteti promova produsele / serviciile si marca, alegerea combinatiei proprii depinzand de segmentele-tinta, de specificul ofertei/ activitatii si de buget.

    Reclamele: includem aici reclamele prin mass-media (TV, radio, ziare si reviste, internet media), afisele stradale, reclamele plasate in cluburi/ restaurante/ pe/in mijloace de transport, flyer-e in locatiile proprii/ impartite in zone cu trafic intens etc.

Citeşte mai mult...
 


Pagina 4 din 19

Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Salonul Auto Bucuresti 2023

Sunteti aici: Home Economie Media-Publicitate