Vineri, 28 Martie 2014 22:08 |
Banca italiana Intesa Sanpaolo a inregistrat anul trecut o pierdere de 37 milioane euro in Romania si a anuntat ca isi reevalueaza prezenta pe piata, luand in calcul inclusiv "acorduri cu alti jucatori internationali".
Venitul operational al Intesa Sanpaolo in Romania a stagnat la 47 milioaneeuro, in timp ce costurile operationale au scazut cu 8,8%, la 30 milioane euro.Astfel, profitul operational a urcat cu 21,6% fata de 2012, la 16 milioane euro, potrivit unei prezentari publicate vineri de banca italiana.Banca a inregistrat in Romania o pierdere inainte de taxe si amortizarea fondului comercial si a altor active intangibile de 37 milioane euro, mai mare cu 48% fata de rezultatul negativ din 2012, scrie Mediafax.
Sediul secundar al Intesa Sanpaolo Bank din Bucuresti a fost relocat in cladirea Art Business Center, situata pe strada Nicolae Caramfil, incepand din data de 24 martie 2014.Relocarea sediului secundar in zona de nord a Capitalei a intervenit in contextul nevoilor in crestere de spatiu suplimentar si de reunire in aceeasi incinta a diferitelor subsidiare si puncte de lucru.
|
Citeşte mai mult...
|
|
Joi, 27 Martie 2014 23:12 |
Persoanele care obţin venituri din chirii şi au primit de la Fisc în prima parte a anului decizii de impunere neactualizate cu contribuţia de 5,5% pentru sănătate, prevedere introdusă din 2014, ar trebui să-şi calculeze procentul din veniturile realizate şi să achite suma, potrivit unui director ANAF.
"Ştiu că a existat o problemă, o mică întârziere în emiterea deciziilor privind contribuţiile la fondul de sănătate, este într-adevăr neplăcut pentru toată lumea, dar se poate face un calcul aproximativ, adică în momentul când un contribuabil are decizia de impunere poate să-şi calculeze un procent de 5,5% la venitul respectiv şi să se ducă să plătească", a declarat joi directorul general adjunct al Direcţiei Asistenţă Contribuabili în cadrul ANAF, Mihaela Huţanu.
|
Citeşte mai mult...
|
Miercuri, 19 Martie 2014 19:24 |
Chiar dacă pare similar cu câteva dispozitive anterioare create de Sony, acesta este Project Morpheus, un headset pentru realitate virtuală.
Utilizatorii PlayStation 4 sau cei care stăteau în dilemă când vine vorba de achiziţia unei console next-gen, s-ar putea să fie foarte interesaţi de cea mai nouă lansare a celor de la Sony.
În cadrul târgului de gaming GDC 2014, japonezii au anunţat Project Morpheus, un headset în format prototip care, după spusele producătorilor, este rezultatul a trei ani de cercetare şi dezvoltare. Acesta este un instrument pentru realitate virtuală, iar preşedintele Sony a fost foarte mândru de realizarea companiei pe care o conduce, pe marginea acestui domeniu. ,,Nimic nu oferă un sentiment de imersiune mai bun decâr RV. RV a fost visul multor gameri încâ de la inventarea computerelor. Mulţi dintre noi la PlayStation am visat la RV şi la ce ar putea să însemne pentru comunitatea gamerilor.”
|
Citeşte mai mult...
|
Joi, 23 Ianuarie 2014 16:47 |
Noi clarificari referitoare la regimul microintreprinderilor. Normele de aplicare a Codului fiscal, modificateAnumite reguli care se aplica microintreprinderilor urmeaza sa fie clarificate, se precizeaza intr-un proiect de hotarare lansat recent in dezbatere publica de Ministerul Finantelor (MFP), care modifica Normele de aplicare a Codului fiscal. Dispozitiile propuse de Finante vin ca urmare a intrarii in vigoare de la 1 ianuarie 2014 a unui nou regim pentru microintreprinderi.
Proiectul de hotarare, care modifica si completeaza normele de aplicare a Codului fiscal, stabileste, printre altele, cum va fi verificata una dintre conditiile obligatorii pe care o firma trebuie sa o indeplineasca pentru a se incadra in categoria microintreprinderilor.
Mai exact, pentru a fi microintreprinderi firmele trebuie sa realizeze venituri, altele decat cele din consultanta si management, in proportie de 80% din veniturile totale. Indeplinirea acestei conditii urmeaza sa fie verificata pentru anul fiscal 2014 pe baza veniturilor realizate de contribuabil in anul 2013, se precizeaza in reglementarile propuse de MFP.
|
Citeşte mai mult...
|
Luni, 06 Ianuarie 2014 20:55 |
Sistemul TVA la incasare devine optional incepand cu data de 1 ianuarie 2014, potrivit Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 111/ 2013 pentru reglementarea unor masuri fiscale si pentru modificarea unor acte normative, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei din 19 decembrie.
Sistemul de TVA la incasare, care se aplica de la 1 ianuarie 2013, presupune ca exigibilitatea taxei intervine la momentul incasarii contravalorii livrarilor/prestarilor efectuate sau, in cazul facturilor neincasate, in cea de-a 90-a zi calendaristica de la data emiterii facturilor, scrie Agerpres.
Conform prevederilor anterioare ale Codului Fiscal, de la 1 ianuarie 2013 doua categorii de contribuabili aplicau obligatoriu acest sistem de TVA - persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA, care au sediul activitatii economice in Romania, a caror cifra de afaceri in anul calendaristic precedent nu depaseste plafonul de 2.250.000 lei si persoanele impozabile, cu sediul activitatii economice in Romania, care se inregistreaza in scopuri de TVA in cursul anului calendaristic. Cifra de afaceri pentru calculul plafonului de 2.250.000 lei este constituita din valoarea totala a livrarilor de bunuri si a prestarilor de servicii taxabile si/sau scutite cu drept de deducere, precum si a operatiunilor rezultate din activitati economice pentru care locul livrarii/prestarii se considera ca fiind in strainatate, realizate in cursul unui an calendaristic. Prin OUG 111/2013 se instituie optiunea privind aplicarea sistemului TVA la incasare pentru persoanele impozabile a caror cifra de afaceri in anul calendaristic precedent nu a depasit plafonul de 2.250.000 lei
|
Citeşte mai mult...
|
|
|
|
|
Pagina 48 din 74 |