Sâmbătă, 21 Ianuarie 2012 09:35 |
Pagina 1 din 2 Lipsa controlului mesajului, a unui cod de buna practica sau autoproclamarea "purtatorilor de mesaj" fac din mediile sociale online "rebelii" industriei de comunicare, dupa cum sustine Manuela Zidaru, PR innovation manager in cadrul GolinHarris Bucuresti.
Zidaru a declarat pentru DailyBusiness.ro ca in ceea ce priveste autoproclamarea “purtatorilor de mesaj”, daca inainte “aveam o oarecare putere de selectare a celor pe care ni-i doream in public, astazi oricine poate lansa mesaje despre un brand in social media – chiar si un necunoscator”.Pe de alta parte, social media aduce si avantaje companiilor prezente in aceste medii, printre ele numarandu-se credibilitatea sau emotia, care in relatia consumator - brand “capata cu totul alte dimensiuni in social media”.Referitor la credibilitate, acelasi manager de inovare a explicat cum informatia generata de utilizatori va surclasa sursele formale sau traditionale de informare.
|