Total Media News

Auto
Stenström Maria- sef de vanzari VW Autoturisme ptr. India şi Orientul Îndepărtat PDF Imprimare Email
Miercuri, 26 Octombrie 2011 14:02

- Maria Stenström (53) is to head Volkswagen Passenger Cars sales in India and the Far East effective December 1, 2011. In this function she will report direct to the Volkswagen Board Member for Sales, Christian Klingler.

    Maria Stenström succeeds Armin Keller (50), who has been appointed the Volkswagen Passenger Cars brand Executive Director for sales to ASEAN markets.

Keller will report direct to Weiming Soh, Member of the Board of Management of Volkswagen Group China responsible for Sales and Marketing and Director of Volkswagen Passenger Cars brand sales in China and the ASEAN region.

 
Parlamentul European: Statele UE trebuie să permită accesul românilor şi bulgarilor pe piaţa muncii PDF Imprimare Email
Marţi, 25 Octombrie 2011 15:45

Toate statele UE trebuie să permită accesul bulgarilor şi românilor pe piaţa forţei de muncă până la sfârşitul lui 2011, înaintea termenul-limită din 2013, se arată în rezoluţia adoptată marţi de PE, arătând că, la nevoie, Comisia şi-ar putea exercita dreptul de a iniţia procedurile de infringement.

     Rezoluţia elaborată de Traian Ungureanu (PPE, PDL) notează faptul că nu s-au înregistrat efecte negative în acele state membre care au permis accesul pe piaţa muncii a forţei de muncă din ţările care au aderat în 2004 şi 2007, se arată într-un comunicat de presă al PE.

alt "Cifrele oficiale, inclusiv cifrele de la Comisia Europeană, arată că muncitorii din estul Europei nu au generat şomaj şi nu au pus presiune pe sistemele de protecţie socială. Dimpotrivă, influxul a adus creştere economică în ţările de destinaţie, evaluat la 1% din PIB", a precizat Raportorul, în cadrul dezbaterii de luni.

Deputaţii europeni cer statelor membre să-şi revizuiască regulile privind perioadele de tranziţie înaintea deschiderii accesului pe piaţa muncii şi solicită ţărilor care încă impun restricţii cetăţenilor bulgari şi români să le elimine până la sfârşitul lui 2011, înainte de termenul-limită final din 2013 prevăzut în tratatul de aderare la UE.

Citeşte mai mult...
 
Companii
Cât de profitabil este să fii recuperator PDF Imprimare Email
Marţi, 25 Octombrie 2011 08:09

Pentru fiecare euro colectat, costurile companiei de recuperare a creanţelor se ridică, în medie, la 25 de cenţi, a declarat Georg Kovacs, managing director EOS KSI România, companie care deţine cea mai mare cotă din piaţa locală de colectare a creanţelor, de circa 22%. Costurile pot ajunge chiar şi la 40-50% din valoarea recuperată dacă procesul de colectare se întinde pe o perioadă mai lungă de trei ani, a mai precizat Kovacs, cu ocazia unei conferinţe de presă.

"Costul colectării este acelaşi, de circa 25% din valoarea recuperată, în ciuda faptului că valoarea medie a plăţilor efectuate de debitori este tot mai scăzută", susţine Kovacs. Astfel, valoarea medie a unei rate achitate de români în cazul creditelor neperformante preluate de o companie de recuperare a creanţelor a fost, în semestrul doi din 2011, de 42 de euro lunar, în scădere faţă de sfârştiul anului trecut, când valoarea medie era de 60 de euro pe lună. De altfel, România a înregistrat cele mai slabe rezultate din regiune, valoarea medie a unei rate lunare achitate în Europa de sud-est fiind, conform datelor furnizate de EOS KSI, dublă, circa 84 de euro.

alt

Câţi bani încasează o companie de recuperare a creanţelor

Citeşte mai mult...
 
Monden
“Schwarzkopf Elite Model Look Romania 2011” si-a desemnat castigatoarele PDF Imprimare Email
Luni, 24 Octombrie 2011 12:37

 

Pe 19 0ctombrie 2011, a avut loc Finala Nationala “Schwarzkopf Elite Model Look Romania 2011”, in incinta Aristocrat Events Hall, una dintre cele mai elegante locatii din Bucuresti, situata in Sos. Pipera nr 48.

 

Hostul evenimentului a fost Adi Nartea, fost model, in prezent moderator Tv.

 Castigatoarele editiei din acest an au fost selectionate dintre cele 25 de finaliste aspirante la o cariera de model precum cea a lui Cindy Crawford, Stephanie Seymour, Tatjana Patitz, Claudia Schiffer, Linda Evangelista, Gisele Bundchen si multe altele.

Incepand cu 15 octombrie, toate concurentele au intrat intr-un training camp, in incinta Hotel Caro, unde au avut sedinte de make-up si hair styling, shooting-uri, fitting si repetitii pentru show-ul finalei nationale.

La sfarsitul acestei perioade intense de instruire concurentele au fost pregatite se defileze in fata a peste 400 de invitati si sa isi dezvaluie talentul, personalitatea si atitudinea pe podium.

                                               

Castigatoarele acestei editii sunt:

Locul I – Vanesa Catanas-17 ani  si 1,75m- se va alatura altor 64 de finaliste din 64 de tari si va participa la Finala Mondiala din SHANGHAI, CHINA. din data de 6 decembrie.

Locul II – Raisa Avram- 16 ani si 1,77m 

Locul III –Maria Choinska- 16 ani si 1,76 m.

De asemenea partenerii  evenimentului au fost generosi si au acordat premii special:

Premiul Special Schwarzkopf pentru cel mai frumos par– Raisa Avram

Premiul Special Il Passo-  Ofelia Hotescu

Premiul Special Rowenta – Adela Coseru

Premiul Special Reserved- Diana Maria Gheorghe

Juriul evenimentului a fost alcatuit din: 

Citeşte mai mult...
 
Stiri premium
ArCuB şi Institutul Cervantes din Bucureşti vă invită la concertul ANIVERTANGO PDF Imprimare Email
Luni, 24 Octombrie 2011 08:27

    ArCuB şi Institutul Cervantes din Bucureşti vă invită la concertul ANIVERTANGO sustinut de NUEVO TANGO QUINTET la Bucureşti joi, 3 noiembrie şi vineri, 4 noiembrie, ora 20:00, la Sala ArCuB


     Nuevo Tango Quintet îl readuce pe Astor Piazzolla pe scenă. La 90 de ani de la naşterea celui mai apreciat compozitor argentinian, spectacolul Anivertango propune o întâlnire cu câteva dintre piesele definitorii ale lui Piazzolla, invitând la o înţelegere profundă a sensurilor autentice propuse de genul nuevo tango. Comemorarea coincide cu aniversarea a 130 de ani de relaţii diplomatice între Argentina şi România şi 80 de ani de la deschiderea primelor reprezentanţe.

Melanjul plin de vigoare dintre fineţea şi rafinamentul clasic al muzicii simfonice, senzualitatea nostalgică a tangoului şi prospeţimea experimentală a jazz-ului a incitat un număr impresionant de muzicieni. Reinterpretări şi remixuri ale muzicii lui Piazzolla, balansând mereu între fastul culturii elitiste şi aerul underground al cluburilor de noapte, au migrat din sala de concert către cele mai populare posturi de radio. Nuevo tango se traduce în construcţii muzicale adesea excentrice, în care armoniile clasice se ciocnesc cu experimentele îndrăzneţe ale jazz-ului. Dar şi cu vigoarea ce se combină paradoxal cu doza perceptibilă de pesimism din sunetul consacrat al tangoului. La jumătatea distanţei dintre cultura înaltă şi cea de consum, nuevo tango se pretează cu aceeaşi naturaleţe scenelor de concert simfonic cât şi hit-listelor stabilite de posturi de radio comerciale.

      

Citeşte mai mult...
 
Cultura
Toamna începe cu activități non-formale pentru liceeni PDF Imprimare Email
Miercuri, 19 Octombrie 2011 16:18

    Elevii din clasa a X-a se pot înscrie toamna aceasta în GROW - programul educațional inovativ deșfășurat pe parcursul celor 4 ani de liceu la nivel național, singurul ce aduce studenți internaționali alături de liceeni în cadrul a 3 ediții pe an. Organizat de AIESEC si Școala de Valori programul GROW a ajuns deja la a 6-a ediție.

Cu o abordare specifică pentru fiecare an de liceu în parte, Grow oferă 4 ani de dezvoltare complementară prin educație non-formală. Pentru participanții la ediția pentru clasa a X-a, organizatorii GROW propun câte 10 întâlniri sub forma unor ateliere de lucru interactive pe perioada a 6 săptămâni, susținute în limba engleză. Toate activitățile GROW se desfășoară într-un mediu tineresc care promovează interculturalitatea, voluntariatul și diversitatea.

Liceenii se pot înscrie pentru edița Grow 1.0 din 2011 pe www.growedu.ro începand cu data de 19 septembrie, dar nu mai târziu de 28 octombrie. Participanții vor fi selectați pe baza motivației de a participa la program și în funcție de competențele de utilizare a limbii engleze.

În cadrul GROW participanții își vor dezvolta aptitudini utile indiferent de calea aleasa după finalizarea studiilor, o atitudine care-i va sprijini în atingerea obiectivelor personale și își vor consolida încrederea în sine prin provocări practice. 

Pentru toamna aceasta, temele explorate în GROW sunt:

 

Proactivity skills (Proactivitate) -  "Cum să acționezi chiar acum! "Presentation skills (Abilități de prezentare)- "Acesta sunt EU" - "Cum să te prezinți în fața unei mulțimi"Public Speaking (Abilității de prezentare în public) -  "Cum să realizezi un discurs convingător"Personal Awareness (Conștiința de sine) - " Cine sunt eu?" – participanții vor beneficia de suport în a se descoperi pe sine și potențialul lor Personal effectiveness I (Eficiența personala I) - "Cum să îți organizezi timpul și spațiul"Personal effectiveness II (Eficiența personala II) -  "Cum să organizezi și să filtrezi doar informația utilă"Project management skills (Abilității de management al proiectelor) -  "Cum să conduci un proiect" – participanții vor fi ghidați de la idee, la planificare, acțiune și rezultateRomanian values (Valori românești)"Care e influența moștenirii culturale și cum se încadreaza în ansamblul țărilor UE"

 

   Inițiativa educațională pilotată în 2010 este o experiență creată de pasiunea tinerilor și expertiza specialiștilor în educație, cu scopul de a ajuta reprezentanții unei generații să-și dezvolte abilități, atitudini și cunoștințe, împreună cu studenți străini veniți în România ca voluntari prin intermediul programului de schimb internațional al organizației AIESEC. Până acum în cadrul GROW au participat 2800 de elevi din 100 de licee care au fost pregătiți de 110 studenți internaționali.

În cadrul ediției GROW 0.9, peste 900 de participanți de clasa a 9-a și-au descoperit punctele forte și slăbiciunile, au descoperit munca în echipa, ce înseamnă managementul de proiect și au înțeles specificul valorilor românești.

 

      alt

Echipa GROW București, formată din tineri extrem de motivați și activi, a început o campanie de promovare a proiectului în care vor vizita un număr de licee din Capitală. Elevii vor putea interacționa cu echipa organizatoare, vor putea pune întrebări și se vor putea informa despre curicula evenimentului.

 

Citeşte mai mult...
 


Pagina 646 din 650

Abonare newsletter




Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.net
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Service Auto autorizat RAR
Uleiuri Auto
Baterii auto
Salonul Auto Bucuresti 2016
Bucharest FAshion Week 2015

Sunteti aici: Home