Total Media News

Sport
Cupa Mos Niculae la volei fete PDF Imprimare Email
Joi, 24 Noiembrie 2011 08:41

      In zilele de sambata si duminica 03.12 – 04.12. 2011 intre

orele 11 - 18 se va desfasura Cupa Mos Niculae la volei fete.

( minivolei si sperante )


    In campania “Decat sa fumezi mai bine sa faci sport “ Clubul Sportiv Spike cu sprijinul sponsorului CHIO si al Federatiei Romane de Volei, in zilele de sambata si duminica 03.12 – 04.12. 2011 intre orele 11 - 18 se va organiza in sala scolii generale 205 Cupa Mos Niculae la volei fete.( minivolei si sperante )

    Cu aceasta ocazie factori de raspundere de la FRV pot face o selectie a elementelor de perspective in vederea constituirii unei selectionate a Bucurestiului.

    

Confimarea participarii la adresa de e-mail Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza sau la telefonul cell. 0723 – 278952..


PRESEDINTE CLUB SPORTIV SPIKE

Kapelovies Sandu

 
Auto
Los Angeles Auto Show PDF Imprimare Email
Joi, 17 Noiembrie 2011 14:48

          Premiera mondiala a noului Volkswagen CC

           16 noiembrie 2011 -
 

      Cand  Volkswagen  CC  a debutat acum patru ani, a fost primul coupe cu patru usi  ,  si  pozitionare  intre  masinile  ce  costau  intre  30.000 şi 40.000 de euro  .
   Din această nişă, un nou segment dezvoltat rapid - până în prezent, aproape 270.000 de oameni din întreaga lume au ales salonul cu liniile elegante ale unei masini sport.
    Ei sunt conducătorii auto care iubesc farmecul unui coupe, dar şi un spaţiu pentru o valoare de cel puţin 4 persoane si 4 usi. Acum, Volkswagen prezintă o versiune punct de vedere tehnic şi vizual actualizat al vehiculului de afaceri populare la Los Angeles Auto Show (18 to 27 November).

 

 

                                            


    With new front and rear styling, the new Volkswagen CC design makes an even bolder move towards the automotive luxury class. No less is true of its extended range of standard equipment, which now includes such features as bi-xenon headlights with static cornering lights and a new LED rear lighting design.
    Also standard: fatigue detection, RCD 310 radio-CD system, stainless steel door sill plates and safety head restraints (front seats) with additional front-rear adjustment.
   In addition, new assistance systems are making their way into the CC. They include optional technologies such as Side Assist Plus including Lane Assist (warns of vehicles in blind spots and supports the driver via steering intervention to avoid an accident), Dynamic Light Assist (automatic main beam control) and a camera-based traffic sign detection system. Meanwhile, the ‘climate seat’ with integrated massage function optimises comfort.

 
Politic
Nemţii cer formarea Statelor Unite ale Europei PDF Imprimare Email
Miercuri, 16 Noiembrie 2011 09:19

Cancelarul Germaniei, Angela Merkel, a spus în faţa membrilor propriului său partid, CDU, că provocarea statelor europene este acum crearea unei uniuni politice.


    Provocarea, pentru generaţia noastră, este să terminăm ceea ce am început în Europa, şi anume să realizăm, pas cu pas, o uniune politică”, a declarat Angela Merkel, după ce a reiterat ideea că „Europa traversează în aceste momente una dintre cele mai grave crize de după al doilea război mondial, probabil cea mai gravă”.„Problemele Irlandei sunt şi cele ale Slovaciei. Problemele grecilor sunt şi problemele olandezilor, iar problemele spaniolilor sunt problemele noastre.

     

   Responsabilitatea noastră nu se opreşte la graniţele noastre” a spus cancelarul german, citat de presa franceză. Germania, cea mai puternică economie din Europa, este şi ţara care va contribui cel mai mult la salvarea zonei euro dar nemţii au pus totuşi câteva condiţii: au refuzat constant ideea introducerii unor obligaţiuni comune ale întregii zone euro şi cer din ce în ce mai vocal schimbarea tratatelor europene astfel încât statele membre ale zonei euro să fie sancţionate mult mai dur, până la expulzarea din zona euro, în cazul în care încalcă disciplina bugetară stabilită la Bruxelles.
   Ideea unei mai mari integrări politice a Europei a tot fost vehiculată în ultimul timp, şi chiar preşedintele României a vehiculat ideea creării Statelor Unite ale Europei, spunând că naţiunile europene trebuie să decidă în doi-trei ani asupra acestui lucru.

 

 

 

***   Sursa: Money.ro

 
Stiri premium
ASSAI adreseaza o scrisoare deschisa cu privire la noile TAXE puse de RAR PDF Imprimare Email
Luni, 14 Noiembrie 2011 08:09

                                                                          

                      ASOCIATIA SOCIETATILOR DE SERVICE AUTO INDEPENDENTE

     Str. Traian nr. 2 Ansamblul Unirii – Tr. 4 Bl. F1 tronson 4 et. 8 ap. 22

sector 3 Bucuresti Banca: Transilvania – Agentia Delfinului

Cont IBAN nr. RO75 BTRL 0470 1205 L021 80XX

CUI: 24316397 Telefon/Fax: 0314 108 356

E-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza

www.assai.ro

-        Scrisoare deschisa -

 

 

Catre:  

  Primul Ministru al Romaniei,

  Ministrul Transporturilor,

           Secretarul de Stat din Min. Transporturilor

 

 

Stimate Domnule Prim-Ministru,

Stimata Doamna Ministru al Transporturilor,

Stimate Domnule Secretar de Stat

ASSAI, Asociatia Societatior de Service Auto Independente, doreste sa va aduca

la cunostiinta prin intermediul acestei adrese, ca deschiderea unui dialog cu institutia Dvs.

poate fi ultima  cale pe care o intrevedem pentru rezolvarea problemei cu care industria

de service auto din Romania se confrunta, situatie care s-a acutizat prin cele mai recente

masuri luate de catre -  Registrul Auto Roman.

Membrii ASSAI au fost stupefiati de decizia Registrului Auto Roman ca, in plina criza

economica, sa majoreze taxele de autorizare ale unitatilor reparatoare,

aceste taxe fiind mai mari acum de 10 – 20 de ori .

La  sfarsitul lunii August 2011, C.A. al Registrului Auto Roman a decis prin Hotararea

nr.8/25.08.2011 ca incepand cu data de 01.10.2011, modul de calcul al taxei de

autorizare sa se schimbe, urmand ca unitatile reparatoare sa achite in final, costuri

de autorizare majorate in medie, cu 1100%.

Astfel, daca pana in luna Octombrie 2011 un service auto achita aprox. 1000 lei/an

pentru autorizare, acum este obligat de catre Registrul Auto Roman sa achite pentru

aceeasi autorizare taxe ce variaza intre  11 000 lei si de peste 20 000 lei, in functie

de numarul de marci auto pentru care solicita autorizarea.

In contextul in care intreaga industrie de reparatii auto din Romania se confrunta cu

dificultati economice majore: intarzieri din partea asiguratorilor la achitarea  reparatiilor

pentru beneficiarii politelor de asigurare, cresterea cursului de schimb cu efecte

devastatoare asupra costurilor pieselor si subansamblelor, etc se suprapune acum

si un BIR majorat cu peste 1100% de catre Registrul Auto Roman.

In conditiile in care Guvernul Romaniei a transmis instructiuni clare 
institutiilor aflate in subordine, pentru stimularea dezvoltarii unei industrii
greu incercate de criza, Registrul Auto Roman a decis aceasta majorare
exorbitanta a tarifelor pentru autorizare, fara a consulta industria de
profil
si  pe reprezentantii sai. Registrul Auto Roman este  singura institutie
din Romania care poate autoriza din punct de vedere tehnic unitatile
reparatoare din tara, o pozitie de monopol de care conducerea RAR
abuzeaza.
In Romania exista peste 4000 de unitati service auto clandestine care isi 
desfasoara si in prezent, nestingherit activitatea, neachitand niciun fel de
taxe si impozite catre bugetul de stat, prin “grija” Registrului Auto Roman
si a altor institutii cu atributii de control, iar o majorare exorbitanta a taxelor
de autorizare aplicata tot asupra operatorilor economici care respecta
legislatia
care platesc corect taxe si impozite, reprezinta inca o aplicare
 proasta a principiului : "dai in calul care trage".

Va rugam sa aveti in vedere faptul ca majoritatea atelierelor reparatoare  mici si

independente, cu 5 - 7 angajati, reprezinta aproximativ 35% din totalul service-urilor

auto din Romania.

 

In loc ca Registrul Auto Roman sa isi trimita inspectorii pe teren pentru a obliga 

service-rile clandestine sa intre in legalitate, sa plateasca taxe si impozite, sa plateasca

CAS-ul si sa nu mai angajeze oameni la negru, sa nu mai faca evaziune fiscala, iar clientul

sa beneficieze de garantia legala a lucrarii de reparatie,  RAR alege sa adopte o masura

care, pe fundalul crizei economice, ar putea duce la disparita a jumatate din cele

5000 de service-uri autorizate in Romania.

Departamentul de Control si Autorizari a RAR numara aproximativ 50 de angajati, iar

procesul de auditare pentru fiecare service auto  are loc anual si dureaza o zi/an/unitate

service, asa ca  nu intelegem pe ce se vor cheltui cele aproximativ 10 milioane

de euro pe care RAR le va colecta in plus de la service-uri doar pentru

autorizarea in acest an!

 

Intelegem insa care vor fi efectele directe ale acestei masuri aberante:

1.      Majorarea tarifelor de reparatii care vor fi suportate de catre soferi;

2.      Realizarea reparatiilor in service-uri clandestine, fara garantie;

3.      Stimularea activitatilor clandestine in service-uri neautorizate, care

         prin modul impropriu de realizare a lucrarilor de reparatii pun in

         pericol calitatea lucrarii prestate si, prin consecinta, siguranta in trafic 

         a noastra, a tuturor;

4.      Scumpirea semnificativa a politelor de asigurare auto

         ( RCA si CASCO );

5.      Inchiderea unui numar semnificativ de ateliere auto

         ( peste 2000 de unitati service );

6.         Disponibilizarea a 30 – 50% dintre cei care-si desfasoara activitatea in   

         service-urile autorizate si cresterea cu cel putin 15 000 de persoane a  

         numarului de someri;

7.         Micsorarea contributiilor atelierelor reparatoare catre bugetul de

Stat.

 

In conditiile in care ASSAI a solicitat in repetate randuri interventia Registrului Auto Roman

in problemele intampinate cu societatile de asigurari ( achizitii de piese in mod direct

si ilegal de catre firma de asigurari, clientul asigurat fara a mai beneficia de

garantia pieselor montate; piese de proasta calitate, fara licenta producatorului,

indicate si despagubite de firme de asigurari in dauna clientului asigurat si

„beneficiar” de piesele care ii pot pune viata in pericol etc),  aceste situatii intrand

in sfera de (in)competenta a RAR, dar asupra carora aceasta institutie refuza sa intervina,

va adresam Dvs. cateva intrebari:

1.     Cum a fost posibil ca Registrul Auto Roman functioneze timp de multi ani

cu taxe cuprinse intre 500 – 1000 Ron/an pentru autorizarea unitatilor reparatoare,

iar acum aceste taxe au trebuit majorare de 10 – 20 de ori?

2.     Care este destinatia acestor sume de bani pe care Registrul Auto Roman

intentioneaza sa le colecteze in mod fortat din partea agentilor economici

care doresc sa functioneze legal?

3.     Daca Registrul Auto Roman urmareste cresterea calitatii lucrarilor de

reparatii, de ce nu descurajeaza in mod real, prin controale temeinice,

operatorii economici neautorizati care lucreaza fara autorizatie si care

nu pot oferi garantie pentru reparatiile prestate?

( Ex: 4000 de unitati clandestine x 5000 ron amenda => 20 000 000 Ron  ≈ 4, 6 mil. Eur )

4.   Daca Registrul Auto Roman are ca preocupari, asa cum pretinde, cresterea

sigurantei circulatiei, de ce refuza sa se implice in problemele sesizate de catre

ASSAI, privind  practica unor societati de asigurari care despagubesc piesele

cele ieftine de pe piata, in vederea reducerii costurilor de despagubire, piese

ce pun in pericol siguranta in trafic?

Va rugam sa aveti in vedere faptul ca aceasta industrie de reparatii auto plateste

anual sume la bugetul de stat de peste 1 Miliard de Euro.

 

Suntem convinsi ca niciuna dintre Domniile Voastre nu ati fost informate corespunzator de

catre conducerea Registrului Auto Roman, cu privire la aceasta majorare a tarifelor de

autorizare aplicate service-urilor auto, pentru ca in mod cert ati fi avut in vedere impactul

negativ asupra industriei si asupra consumatorilor.

ASSAI are incredere in institutiile pe care Domniile Voastre le reprezentati si v-am adresat

aceasta Scrisoare Deschisa in speranta ca Dvs. aveti posibilitatea sa corectati derapajele

infaptuite de catre conducerea acestei Regii Autonome a Registrului Auto Roman.

 

 

Cristian Muntean

 

Director ,

 

Asociatia Societatilor de Service Auto Independente ( A.S.S.A.I )

,

 

 

 
Stiri premium
Campionatul MONDIAL DE ASHIHARA kARATE PDF Imprimare Email
Joi, 10 Noiembrie 2011 15:50

Sambata 12 noiembrie orele 9,00-19,00 si duminica 13.11.2011

 

                        Pe    15.11.2011 si  16.11.2011

- incepind cu orele 9,00 vom transmite RELUAREA ( in mare parte ) a acestui Campionat Mondial

 


orele 10,00-17,00 pute-ti urmari LIVE pe
 www.karate.info.ro
 WWW.total-media-news.ro 

 

Campionatul Mondial de Karate Ashihara 

                         

 

Accesul este liber cu:

Parola: free

ID: free

 

http://www.karate.info.ro/index.php?option=com_user&view=login&return=aHR0cDovL3d3dy5rYXJhdGUuaW5mby5yby9pbmRleC5waHA/b3B0aW9uPWNvbV9jb250ZW50JnZpZXc9YXJ0aWNsZSZpZD0xNTkmSXRlbWlkPTcx

 

http://www.total-media-news.ro/index.php?option=com_user&view=login&return=aHR0cDovL3d3dy50b3RhbC1tZWRpYS1uZXdzLnJvL2luZGV4L

nBocD9vcHRpb249Y29tX2NvbnRlbnQmdmlldz1hcnRpY2xlJmlkPTE

1OSZJdGVtaWQ9NzE=


 





 
Auto
SEAT dezvaluie prima masina integral -electrica PDF Imprimare Email
Joi, 10 Noiembrie 2011 12:56

         SEAT prezintă noul Altea XL ECOMOTIVE electrică şi plug-in hibrid Leon Ecomotive TwinDrive. SEAT prevede productia de masini hibride şi electrice începând cu 2015. Automobilul electric consolidează strategia SEAT de mediu.

 

     

SEAT has today announced it is working on its first electric car designed, developed and manufactured in Spain. And, as well as unveiling the prototype Altea XL Electric Ecomotive, a totally electrically-driven zero-emissions car, the Spanish manufacturer also presented the prototype Leon TwinDrive Ecomotive, a plug-in hybrid.

   Over the next few months SEAT will make available units of both models to governmental institutions in Catalonia and Madrid for use in their vehicle fleets. This will provide SEAT with valuable information on use of the cars for assessment with a view to mass production of electric vehicles in the medium-term. The company envisages the launch of its first electric plug-in hybrid car in 2015, to be followed a year later by an all-electric car. SEAT’s strategy is to commit to a wide range of alternative technologies. To this end the Spanish manufacturer is unveiling two different but complementary models at the same time. SEAT’s President James Muir stated: “Customers demand a more sustainable form of mobility, but their needs are diverse. Therefore, we believe that a parallel strategy of developing two different technologies will put SEAT in the best position to meet their needs”.

     The announcement of the launch of the first electric vehicles coincides with the start of the biggest new product offensive SEAT has known. The company will be launching four new models onto the marketplace over the forthcoming twelve months. The first will be SEAT’s new urban vehicle - the Mii. Electromobility, a team effort The future of electromobility in Spain depends not only on vehicles but also their components such as batteries, as well as a recharging infrastructure. For this reason SEAT – the number one industrial investor in R&D in Spain – is heading the CENIT VERDE project. This public-private-partnership between manufacturers, universities, research centres and the Spanish Ministry of Science and Innovation is taking a holistic research approach to making the electric vehicle a reality in Spain.

      The Altea XL Electric Ecomotive, SEAT’s first electric carThe Altea XL Electric Ecomotive blazes the trail for electromobility in Spain. It has a range of 135 kilometres and as with all its vehicles, SEAT guarantees driving pleasure with an engine producing 115 hp (85kW) and 270 Nm of torque. This amount of power translates into a limited top speed of 135 kph. With its roomy passenger compartment and generous boot, the electric Altea XL is equally suitable for family or transport company use. By intelligent location of the batteries under the rear seats and the boot, there is no intrusion on the passenger compartment. A sophisticated regeneration system with adjustable braking torque optimises energy use. And when the electric Altea XL is parked in the sun, the rooftop photovoltaic cells recirculates fresh air inside the passenger compartment reducing the energy needed afterwards by the climatic system.

Citeşte mai mult...
 


Pagina 644 din 650

Abonare newsletter




Bannere

total-media-news.ro
karate.info.ro
tmn-tv.net
tmn-tv.ro
Magazin specializat piese auto
AutoPuls
Service Auto autorizat RAR
Uleiuri Auto
Baterii auto
Salonul Auto Bucuresti 2016
Bucharest FAshion Week 2015

Sunteti aici: Home